تبیان، دستیار زندگی
به استحضار می رساند دانش آموزان و دانش پژوهان نوجوان دبیرستان دوره اول علامه حلّی5 تهران، بعد از یک سال تلاش و جدیت در فعالیت های پژوهشی، دستاوردهای ارزنده ی خود را در پنجمین نمایشگاه آثار برتر پژوهشی برای بازدید علاقه مندان ارائه می نمایند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پنجمین نمایشگاه آثار برتر پژوهشی دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
 

پنجمین نمایشگاه آثار برتر پژوهشی دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران

به استحضار می رساند دانش آموزان و دانش پژوهان نوجوان دبیرستان دوره اول علامه حلّی5 تهران، بعد از یک سال تلاش و جدیت در فعالیت های پژوهشی، دستاوردهای ارزنده ی خود را در پنجمین نمایشگاه آثار برتر پژوهشی برای بازدید علاقه مندان ارائه می نمایند.

لذا از شما فرهیخته ی محترم دعوت می شود جهت بازدید از این نمایشگاه که در موضوعات علمی-پژوهشی الکترونیک، انرژی های نو، بیوتکنولوژی، ریاضیات، سازه، شیمی، فیزیک، کارآفرینی، کامپیوتر، مستندسازی، مکانیک، نجوم و هوافضا و هم چنین زمینه های فرهنگی و هنری برگزار می گردد، در محل مرکز حضور به هم رسانید.

تشریف فرمایی گرم، صمیمانه و مشوقانه شما در راستای تقدیر از زحمات ایشان و تقویت انگیزه و بالا بردن روحیه ی علمی - پژوهشی فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم تاثیر به سزایی خواهد داشت.
 
زمان بازدید:

سه شنبه 27 مرداد94 از ساعت 9 الی 13 و از ساعت 15 الی 19
چهارشنبه 28 مرداد94 از ساعت 9 الی 13 و از ساعت 15 الی 19
پنج شنبه 29 مرداد94 از ساعت 9 صبح الی 13


محل برگزاری نمایشگاه:
بزرگراه شهید همت، خیابان سردار جنگل، خیابان شهید مخبری، انتهای خیابان افخمی، خیابان فرزانه شرقی، دبیرستان دوره اول علامه حلّی5 تهران
 
برنامه اختتامیه:
زمان برگزاری مراسم اختتامیه: شنبه 31 مرداد94 از ساعت 17 الی 20
محل برگزاری مراسم اختتامیه: بزرگراه ستاری، تقاطع بلوار فردوس شرق، سالن اجتماعات امام علی (علیه السلام)

بخش پژوهش های دانش آموزی سایت تبیان

تنظیم: یگانه داودی