تبیان، دستیار زندگی
«دومین جشنواره ملی خودباوری» با حضور مراکز آموزشی نیکوکاری رعد در سراسر کشور و انجمن های فعال حوزه معلولان و دستگاه های اجرایی و حمایتی دولتی با رویکرد کارآفرینی، فعالیت های اجتماعی، علمی و فرهنگی، هنری، ورزشی، اطلاع رسانی و رسانه برگزار می شود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان دومین جشنواره خودباوری

فراخوان دومین جشنواره خودباوری


«دومین جشنواره ملی خودباوری» با حضور مراکز آموزشی نیکوکاری رعد در سراسر کشور و انجمن های فعال حوزه معلولان و دستگاه های اجرایی و حمایتی دولتی با رویکرد کارآفرینی، فعالیت های اجتماعی، علمی و فرهنگی، هنری، ورزشی، اطلاع رسانی و رسانه به مدت 2 روز از 18 تا 19 شهریور ماه برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ این جشنواره به منظور همگرایی و هم افزایی عوامل موثر در حل مشکلات کارآفرینی و اشتغال توان یابان و ارائه دهندگان خدمات بهتر به افراد دارای معلولیت اجرا می شود و سمن های این حوزه به اتفاق دستگاه های متولی و سازمان های حمایت گر اشتغال توان یابان تلاش می کنند در این زمینه سند همکاری مشترکی را به تصویب برسانند.

فراخوان دومین جشنواره خودباوری

از دیگر اهداف برگزاری دومین جشنواره خودباوری ترویج رویکرد علمی به موضوع کارآفرینی اجتماعی برای افراد دارای معلولیت است تا با آشنایی از خدمات دستگاه های اجرایی و حمایت گر و بهره برداری از پتانسیل بالقوه مراکز آموزشی حوزه معلولان شکاف موجود در این بخش کوچک تر شود.
هم چنین همزمان با برگزاری جشنواره خودباوری، نمایشگاه توانمندی های مراکز و سمن ها در بخش های تولیدات، حرفه آموزی و توانبخشی بر پاست و رقابت های علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی برای شناخت نفرات برتر جشنواره برگزار خواهد شد.
بر پایه این گزارش مدیران انجمن های فعال حوزه معلولان و هنرمندان دارای معلولیت در رشته های نقاشی و معرق می توانند با مراجعه به نشانی: www.raad-charity.org  وب سایت مجتمع رعد پس از دریافت فرم شرکت و ثبت نام، نسبت به تکمیل و ارسال آن به پست الکترونیک festival@raad-charity.org اقدام نمایند.
شایان ذکر است مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد که از سال 1363 به منظور آموزش و حرفه آموزی به جانبازان و معلولان تأسیس شد، نخستین دوره جشنواره خودباوری سال 1389 با هدف معرفی توانمندی مراکز رعد سراسر کشور برگزار کرد و سال جاری این جشنواره در ابعادی وسیع تر و با مشارکتی فراگیر اجرا خواهد شد.

مرکز یادگیری سایت تبیان

تنظیم: یگانه داودی