تبیان، دستیار زندگی
دستگاه های اجرایی در انتخاب مدیران روابط عمومی دقت نمی کنند، بهترین فرد باید به عنوان رییس روابط عمومی دستگاه انتخاب شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهترین فرد باید به عنوان رییس روابط عمومی انتخاب شود


مدیران روابط عمومی

دستگاه های اجرایی در انتخاب مدیران روابط عمومی دقت نمی کنند، بهترین فرد باید به عنوان رییس روابط عمومی دستگاه انتخاب شود.
به گزارش روابط عمومی، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مراسم  روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با انجام رسالت خطیر خود در آگاهی افزایی مردم، نقش بسزایی در این امر دارند که با تعهد و پاسداشت این رسالت می توانند در سنگر خبرنگاری مفید باشند.
وی با اشاره به دغدغه های مردم و لزوم پرداختن به حرف مردم، وظایف خبرنگاران را حساس توصیف کرد و افزود: تمامی مسوولان باید به خبرنگاران به عنوان زبان گویای مردم پاسخگو باشند و از انتقاد نیز هراسی نداشته باشند.
جاودانی اذعان کرد: دستگاه های اجرایی در انتخاب مدیران روابط عمومی دقت نمی کنند، بهترین فرد باید به عنوان رییس روابط عمومی دستگاه انتخاب شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه مدیر یکی از دستگاه ها به من گفت شخصی نقدی نوشته و برای وزیر فرستاده است، تصریح کرد: من شماره جنتی را می دهم هر نقدی دارید بنویسید و برای وزیر ارشاد بفرستید. اگر دستگاهی مورد نقد قرار نمی گیرد معلوم است که کار نمی کند.
سخنران دیگر این مراسم محمد سلطانی فر، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
وی سخنرانی خود را با عنوان «رسانه های محلی؛ چالش ها و رویارویی ها» در سالن قرائت کرد.
در این مراسم هنرمندان صدا و سیمای تبرستان به اجرای برنامه پرداخته و تعدادی از خبرنگاران و مسولین رسانه ها دیدگاههای خود را در خصوص مسایل مختلف بیان کردند.

تنظیم: هومن بهلولی