تبیان، دستیار زندگی
مسئول پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد از برگزاری مسابقه «ویژگى هاى مورد انتظار از مومنان» بر روی این سایت خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری مسابقه «ویژگى‌هاى مورد انتظار از مومنان» بر روی سایت تبیان یزد

محمد حسین عارف منش

مسئول پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان یزد از برگزاری مسابقه «ویژگى‌هاى مورد انتظار از مومنان» بر روی این سایت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، محمد حسین عارف منش مسئول پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان یزد از برگزاری مسابقه «ویژگى‌هاى مورد انتظار از مومنان» بر روی این سایت خبر داد.
وی افزود: این مسابقه در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) و با موضوع شناخت ویژگى‌هاى مورد انتظار از مومنان در کلام امام صادق (علیه السلام) در حال برگزاری است.
عارف منش اظهار داشت: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند به سایت تبیان یزد به نشانی tebyanyazd.ir بخش مسابقات اینترنتی مراجعه کنند.
وی افزود: جهت پاسخ به سوال این مسابقه علاقه مندان می توانند به مقاله برخى از ویژگى‌هاى مورد انتظار از مومنان در کلام امام صادق (علیه السلام) مراجعه کنند.
عارف منش با بیان اینکه علاقه مندان تا ۲۴ مرداد ماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند اظهار داشت: اسامی برندگان ۲۴ مرداد ماه از طریق سایت تبیان اعلام می‌شود.

تنظیم: هومن بهلولی