تبیان، دستیار زندگی
معرفی: این کتاب بیانگر قدرت شگفت انگیز انواع سرکه و روغن با بیش از 120 دستورالعمل و 600 تصویر رنگی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب سرکه و روغن

مولف: بریجیت جونز.کتاب سرکه و ورغن

مترجم: المیرا محمودجانلو

ناشر: شرکت انتشارات ویژه نشر

سال انتشار: 1394

مشخصات: قطع رحلی، جلد سخت، کاغذ گلاسه و تمام رنگی

معرفی: این کتاب بیانگر قدرت شگفت انگیز انواع سرکه و روغن با بیش از 120 دستورالعمل و 600 تصویر رنگی است. همۀ ما کم و بیش با کاربردهای این مواد در پخت و پز  آشنا هستیم اما هدف این کتاب کشف قابلیت های همه¬جانبه و فوق العادۀ انواع سرکه و روغن به¬عنوان مواد اولیه و روزمره است؛ این¬که این مواد علاوه بر کاربردهای غذایی و خانگی، کاربردهای فراوان دیگری نظیر مصارف دارویی، پاک کنندگی، سلامت و زیبایی، آرامش و الهام بخشی و غیره را نیز دارند. شگفتی و هیجان کشف دوبارۀ کاربردهای فراوان سرکه و روغن و آزمودن درمانها، معجونها و محلولهایی¬که قدما و اجدادمان بهکار میبردهاند را با این کتاب تجربه کنید.

بریجیت جونز نویسندۀ کتاب، فارغ¬التحصیل رشتۀ اقتصاد خانه از دانشگاه سورِی انگلستان است. وی بیش از 50 کتاب در طیفی متنوع با موضوع تغذیه و مواد غذایی تألیف کرده و در تعدادی از آثار بسیار مهم در این زمینه به¬عنوان مشاور شرکت داشته است. وی همچنین با بسیاری از مجلات این حوزه همکاری می¬کند و حضور گسترده-ای در برنامه¬های رادیویی با موضوع تغذیه و مواد غذایی دارد.

مطالعۀ این کتاب به همۀ خانم¬های خانه¬دار، دانشجویان و متخصصان رشته¬های تغذیه و صنایع غذایی و همچنین علاقمندان به طب سنتی و گیاهی توصیه می¬شود.

دسترسی: برای تهیه این کتاب می¬توانید به کتابفروشی¬های معتبر در سراسر کشور و یا مستقیماً به دفتر انتشارات ویژه نشر مراجعه کنید. خرید آنلاین از طریق www.vijehnashr.com   امکان پذیر است.