تبیان، دستیار زندگی
دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور از تجلیل 36سرآمد روابط عمومی های ایران خبر داد و گفت: 29روابط عمومی و 7مدیر ارشد روابط عمومی وزارتخانه ها، سازمان دولتی و مراکز و بخش های خصوصی کشور معرفی و تجلیل می شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

36 سرآمد روابط عمومی های کشور تجلیل می شوند

سرآمدان روابط عمومی

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور از تجلیل 36سرآمد روابط عمومی های ایران خبر داد و گفت: 29روابط عمومی و 7مدیر ارشد روابط عمومی وزارتخانه ها، سازمان دولتی و مراکز و بخش های خصوصی کشور معرفی و تجلیل می شوند.
به گزارش روابط عمومی، هوشمند سفیدی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: در راستای کمک به ارتقای سطح عملکردی روابط عمومی ها در قالب مدل سرآمدی و کمک به استاندارد شدن فعالیت های این حوزه، از روابط عمومی هایی که اهتمام بیشتری در این حرفه داشته اند تجلیل خواهد شد.

دبیر آیین چهارمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران گفت: این مراسم روز 31 تیرماه جاری با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی، محمد مهدی فرقانی رئیس دانشکده علوم ارتباطات، خانم پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و جمعی از مسئولان فرهنگی و 500 نفر ازدست اندرکاران و پیشکسوتان روابط عمومی های کشور در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

سفیدی اظهار داشت: در این مراسم علاوه بر قرائت بیانیه همایش، پیام خانم آبی بل سانچز دی والتز رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی نیز قرائت می شود.

به گفته دبیر چهارمین دوره آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی های کشور، در برگزاری این آیین حدود 100 دستگاه دولتی و بخش خصوصی مشارکت کرده اند.

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور همچنین با اشاره به اینکه در این آیین از روابط عمومی هایی که تعهد به سرآمدی بدهند، با اعطای گواهینامه، روابط عمومی هایی که بتوانند از میانه مسیر سرآمدی عبور کنند با نشان تعالی روابط عمومی و از روابط عمومی هایی که بالای 65 درصد امتیازات ممکن از 1000 امتیاز را دریافت کنند نیز با اعطای تندیس قدردانی می شوند.

به گفته سفیدی، یک روابط عمومی سرآمد، روابط عمومی است که بتواند به انطباق خود با 81 شاخص روابط عمومی نسبتا پیشرفته و براساس معیارهای سرآمدی نایل شود.

سفیدی مدل سرآمدی روابط عمومی را، نوعی نوآوری نظری در حوزه روابط عمومی توسط جامعه روابط عمومی ایران توصیف کرد و معیارهای اصلی سرآمدی روابط عمومی را شامل مخاطب گرایی، مدیریت فرآیندی، مسئولیت اجتماعی، توسعه سطح همکاری، مشارکت با محیط پیرامون یا یادگیری نوآوری و بهبود مستمر، تجهیز و نوسازی منابع انسانی،نتیجه گرایی و رهبری و مدیریت عنوان کرد.

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور یادآور شد که سه کارگاه آموزش مفاهیم روابط عمومی سرآمد نیز طی روز چهارشنبه (31تیرماه جاری) از ساعت 8تا 16با حضور اساتید علوم ارتباطات و روابط عمومی برای دست اندرکاران این حرفه برگزار خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی