تبیان، دستیار زندگی
سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان همزمان با سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) بانک جامع مقالات علوی را در محیط مجازی منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بانک جامع مقالات علوی منتشر شد

امام علی (ع)

سایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان همزمان با سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) بانک جامع مقالات علوی را در محیط مجازی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، بخش تاریخ و سیره معصومین(علیهم السلام) این مجموعه را بر اساس سیره عملی حضرت امیر(ع) تهیه و منتشر کرده است.

«علی علیه السلام، مردی فراتر از شعار/ فضایلی از بزرگترین مربّی عالم !/ کتاب فضل ترا آب بحر کافى نیست!/ اولین کسی که وارد بهشت می‌شود/ شاگردی بزرگ در پای درس استادی بزرگ/ «علم الکتاب» چیست و در نزد کیست؟!/ مولود کعبه و حقیقتی بنام مصلحت!/ اخلاق اداری در فرهنگ علوی/ خطبه بدون الف مولای متقیان علی علیه السّلام/ ببینید، اگر کافر نمی شوید/ وقتی جمجمه انوشیروان به سخن مى آید/ بشارت راهب به مولودی فرخنده/ راز خلقت همه پنهان شده در عین علی» برخی از مقالات منتشر شده در این بانک هستند که به بررسی و تبیین بخشی از زندگی حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) پرداخته اند.

این مقالات توسط نویسندگانی نظیر «روح الله رستگارصفت،مریم پناهنده،زهرا اجلال،مهری هدهدی، امید پیشگر» تدوین شده و در بخش اخلاق و عرفان اسلامی موسسه تبیان منتشر شده است.

علاقه مندان می توانند جهت مشاهده متن کامل این مقالات به بخش تاریخ و سیره معصومین(علیهم السلام) سایت تبیان مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی