تبیان، دستیار زندگی
در جلسه شورای اداری شهرستان ساری از روابط عمومی ها و منتخبان تیتر برتر این شهرستان تجلیل شد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجلیل از روابط عمومی‌ ها و منتخبان تیتر برتر ساری


مراسم تجلیل از برترین های روابط عمومی ساری

در جلسه شورای اداری شهرستان ساری از روابط‌ عمومی‌ها و منتخبان تیتر برتر این شهرستان تجلیل شد .

به گزارش   روابط عمومی، در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور جواد واحدی فرماندار و سردار مسعود جعفری‌نسب فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران، روسا و مدیران اداری برگزار شد، به همت روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، چند تن از مدیران روابط عمومی و برگزیدگان مسابقه تیتر برتر تجلیل شدند.
مدیر روابط عمومی فرمانداری ساری با تاکید بر تعامل و ارتباط دوسویه روابط عمومی دستگاه‌ها و ادارات شهرستان ساری با روابط عمومی فرمانداری ساری، گفت: روابط عمومی فرمانداری با رویکرد پاسخ‌گویی، مسئولیت اجتماعی، همدلی و هم‌زبانی، همگام با مسئولان در مسیر توسعه شهرستان ساری قرار دارد.
حسین مرتضوی با بیان اینکه در این مسیر توسعه از روابط عمومی‌هایی که تعامل و همکاری لازم را داشتند تجلیل می‌شود، افزود: از همکاری محمد لزگی مدیر روابط عمومی شهرداری ساری، عماد محمودی مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران و همچنین راحله حاجیان مدیر روابط عمومی اسبق شورای شهر ساری تقدیر و تجلیل شد.
وی ادامه داد: در راستای برگزاری جشنواره تیتر با تاکید بر اینکه تیتر خبر، نمایشی از هویت نویسنده خبر و خود خبر است، بیان کرد: توجه جدی به کلمات کلیدی و درک ارزش کلمات به کار رفته در تیتر بسیار با اهمیت و تصویرگر خبر و نویسنده آن است.
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری با اشاره به اهمیت تحولات روزافزون مطبوعات و جامعه اطلاعاتی گفت: مطبوعات و فضای نوین اینترنتی در یک فرآیند تاثیر و تاثر متقابل قرار داشته و موجب ارتقای جایگاه تیتر در روزنامه‌نگاری می‌شود.
مرتضوی در راستای برگزاری و اهداف جشنواره تیتر اظهار کرد: این جشنواره با برگزاری مسابقات مختلف، فرصتی برای تبادلات علمی و آموزشی رسانه‌ای در راستای نقش‌آفرینی رسانه‌ها در جامعه است و بر این اساس روابط عمومی فرمانداری ساری با تعامل دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی به طرح این موضوع در حوزه‌های مختلف اقدام کرده است.
این کارشناس روابط عمومی با اشاره به اینکه فراهم آوردن بسترهای لازم برای آموزش و افزایش اطلاعات خبرنگاران از اهداف برگزاری این جشنواره است، تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های خبر، گزارش، تحلیل، مقاله، عکس ویژه خبرنگاران و عکاسان  استان مازندران برگزار می‌شود.
وی با بیان این مطلب که محور دو دوره مسابقه جشنواره با عنوان "امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد" و "حماسه 24 خرداد " بوده است، خاطرنشان کرد: جشنواره تیتر با ارائه مسابقات مختلف فرصت مناسبی برای خبرنگاران و اهالی مطبوعات است تا بتواند آثاری فاخر انتشار کنند.
مرتضوی با اعلام اینکه تیتر برتر در دو مسابقه برگزار شده با نظر کارشناسی داوران انتخاب شد، گفت: آزاده بابانژاد از  خبرگزاری فارس  در مسابقه " امام خمینی (ره)" و رقیه عالی از پایگاه خبری باران شمال در مسابقه "حماسه 24 خرداد " عنوان تیتر برتر را کسب کردند.
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری با اعلام برگزاری مسابقات مختلف  در طول سال، از برگزاری مسابقه "رمضان" خبر داد و گفت: اهالی رسانه می‌توانند در ماه رمضان با ارسال  تیتر آثار تولیدی خود در گروه تیتر فضای مجازی و یا ارسال به روابط عمومی فرمانداری ساری در این مسابقه شرکت کنند.
وی در پایان گفت: برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در مسابقات آینده، حضور همه خبرنگاران استان را می‌طلبد.

تنظیم: هومن بهلولی