تبیان، دستیار زندگی
عضو هیات مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران از ایجاد مدارس دولتی و غیردولتی طراحی پوشاک در آینده نزدیک خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایجاد مدارس خصوصی و دولتی طراحی و مد پوشاک

عضو هیات مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران از ایجاد مدارس دولتی و غیردولتی طراحی پوشاک در آینده نزدیک خبر داد.

بخش اجتماعی تبیان
لباس

سعید حسین‌زاده با بیان اینکه کشور ما سال‌های سال دور از مد و طراحی بوده است، گفت: مسلما در حال حاضر از کشورهای دیگر فاصله زیادی داریم و باید برای رسیدن به آنها مدارسی را ایجاد کنیم.
وی با اشاره به تعداد بیشتر قشر بانوان ایران نسبت به آقایان اظهار کرد: می‌توانیم از این موضوع بهترین استفاده را برای طراحی کنیم و خودمان را از کپی‌کاری خارج کنیم.
عضو هیات مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیان اینکه کشورهای پیشرفته در حوزه پوشاک برای خود صاحب سبک هستند، ادامه داد: ما باید به جای اینکه به خارج از کشور رفته و طرح‌های کپی‌برداری شده را به داخل بیاوریم از این کشورها نیروهای کارآزموده را وارد کشور کنیم و به بچه‌های خود آموزش دهیم.

سعید حسین‌زاده عضو هیات مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیان اینکه کشور ما سال‌های سال دور از مد و طراحی بوده است، گفت: مسلما در حال حاضر از کشورهای دیگر فاصله زیادی داریم و باید برای رسیدن به آنها مدارسی را ایجاد کنیم.

حسین‌زاده با اشاره به تاثیر برگزاری نمایشگاه مد و طراحی در زمینه پوشاک گفت: باید در حوزه پوشاک نمایشگاه‌هایی را برگزار کنیم در حالیکه گویا نمایشگاه مد برای ما تبدیل به یک موضوع عجیب و غریب شده است، درصورتیکه می‌توان نمایشگاه‌های مردانه را به راحتی و نمایشگاه‌های مد زنانه را در محل‌های خاص خود برگزار کرد.
وی با بیان اینکه در آخرین جلسه صنعتگران حوزه پوشاک با وزیر صنعت، معدن و تجارت ایجاد مدارس خصوصی و دولتی طراحی و مد در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: متولی ایجاد این مدارس وزارت صنعت است و اتحادیه نیز باید پیگیر این موضوع باشد و بخواهد که این کار اجرایی شود.


منبع : ایسنا