تبیان، دستیار زندگی
مدیر تیم داوری و مسئول گروه داوری تبیان گفت: برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات سراسری وبلاگ نویسی نماز مشخص شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام نتایج نهایی مسابقات وبلاگ‌نویسی نماز

مسابقات وبلاگ‌نویسی نماز

مدیر تیم داوری و مسئول گروه داوری تبیان گفت: برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات سراسری وبلاگ نویسی نماز مشخص شدند.
محمدرضا زینلی، مدیر تیم داوری و مسئول گروه داوری تبیان در گفت‌و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهامحال و بختیاری، اظهار کرد: 110 وبلاگ برگزیده چهارمین دوره مسابقات وبلاگ نویسی نماز مشخص شد.

وی افزود: در ادامه روند تکمیل مرحله داوری نهایی از میان ۱۹۰ وبلاگ راه یافته به این مرحله،۱۱۰ وبلاگ منتخب و برگزیده شدند که شرکت‌کنندگان و سایر علاقه‎مندان می‎توانند با مراجعه به سایتchb-namaz.ir  وبلاگ‎های برتر را مشاهده کنند.

زینلی اظهار کرد: مراحل داوری چهارمین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی نماز به سرپرستی تیم داوری تبیان و با همکاری جهاد دانشگاهی واحد خواجه نصیرالدین طوسی و رسانه های دیجیتال صورت پذیرفت.

وی در ادامه سخنان خود در این زمینه از همکاری مصطفی حسرتی و صالح اصغری به منظور همراهی موثر در روند داوری تشکر و قدردانی کرد.
مسئول گروه داوری تبیان بیان کرد: شرکت‌کنندگانی که نسبت به نتایج اعلام شده پیشنهاد یا انتقادی دارند می‌توانند از طریق پست الکترونیکی setadnamaz.chb@chmail.com با گروه داوری جشنواره در ارتباط باشند.

به گفته وی، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نیمه اول مردادماه سال جاری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی