تبیان، دستیار زندگی
راضیه حسینعلی تهیه کننده با اعلام این خبر گفت: در این برنامه در خصوص اطلاع رسانی دینی صحبت می کنیم واینکه چطور می توانیم از فضای مجازی برای این مهم استفاده کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رادیو ایران و اطلاع رسانی دینی
"قدرت نرم" به ماهیت سست کردن باورهای دینی در جامعه  می پردازد

رادیو ایران

راضیه حسینعلی "تهیه کننده" با اعلام این خبر گفت: در این برنامه در خصوص اطلاع رسانی دینی صحبت می کنیم واینکه چطور می توانیم از فضای مجازی برای این مهم استفاده کنیم.

به گزارش شبکه رادیویی ایران  حسینعلی ادامه داد: امروزه به وسیله گوشی ها و پیامک ها مردم با مسائلی آشنا می شوند که اعتقادتشان سست خواهد شد، به طور مثال وقتی پیامکی با این مضمون دریافت می کنید که اگر این کار را انجام بدهید آرزویتان برآورده می شود ، چه احساسی دارید آیا منتظر وقوع همان حادثه ای که برایتان ارسال شده است ، هستید .متاسفانه اهدافی پشت پرده است که می خواهد باورهای دینی مذهبی مردم را تضعیف کند.
ما در این برنامه با کارشناس مجری جواتد عبادی کارشناس فضای مجازی می خواهیم از قدرت نرم و اهداف این رسانه ها صحبت کنیم.
پخش سخنان رهبری در خصوص اهمیت اطلاع رسانی دینی، گزارش های مردمی توسط آزاده کرمی و بیان آمار و اطلاعاتی در خصوص فضای مجازی   از دیگر بخش های این برنامه است.
"قدرت نرم" کاری از گروه "تاریخ و دفاع مقدس " دوشنبه ها از ساعت 11:15 با گویندگی آرش احمدی از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

تنظیم: هومن بهلولی