تبیان، دستیار زندگی
سرپرست روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: ارتباط خبرنگاران با روابط عمومی ها باید تقویت شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارتباط خبرنگاران با روابط عمومی‌ها باید تقویت شود

روابط عمومی و رسانه

سرپرست روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: ارتباط خبرنگاران با روابط عمومی‌ها باید تقویت شود.
به گزارش  روابط عمومی، فرهاد عظیمی در نشست با استاندار اردبیل با اصحاب رسانه با تبیین برنامه‌های خود در تصدی مسئولیت روابط عمومی اظهار کرد: ما سه محور اصلی و یک وظیفه مهم را برای خود تعریف کردیم تا بعد از هشت سال بازگشتمان به روابط عمومی بتوانیم فعالیت‌ها را به شکل مطلوب به پیش ببریم.
وی اصلی‌ترین وظیفه رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها را پل ارتباط بین افکار عمومی و مسئولان دستگاه‌های مختلف اعلام کرد و گفت: برای اولین بار تلاش می‌کنیم تا مرکز افکارسنجی در روابط عمومی استانداری اردبیل شکل بگیرد تا به صورت یک سایت قوی در فضای مجازی بتوانیم از ایده‌ها و نظرات نخبگان جامعه استفاده کنیم.
عظیمی افزود : اولین محور فعالیت ما این خواهد بود که روابط عمومی دستگاه‌های مختلف شعبه‌ای از روابط عمومی استانداری اردبیل باشد و ما از هر سیستم و امکاناتی در این مجموعه برخوردار هستیم تا آنها نیز از این امکانات استفاده کنند.
سرپرست روابط عمومی استانداری اردبیل ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا با تقویت ارتباطمان با دفاتر نشریات جایگاه خبرنگاران را به معنای واقعی بالا برده و زمینه بهره‌گیری از ظرفیت آنها در پیشبرد امور بهتر فراهم آید.
عظیمی اهمیت ارتباط بین خبرنگاران و روابط عمومی‌ها را یادآور شد و گفت: در تقویت این ارتباط ما خبرنگاران و روابط عمومی‌ها را به مانند دنده‌های یک چرخه ساعت می‌نگریم که باید منظم، مرتب و همسو با اهداف جامعه با هم حرکت کنند.
وی گفت: در عملی کردن این رسالت عظیم ما در روابط عمومی دو انگیزه قوی داریم که اولی مربوط به اعتماد استاندار اردبیل به بنده است که تلاش  خواهم کرد در این مسئولیت روسفید بیرون آمده و در انجام وظایف تلاش و جدیت داشته باشم.
سرپرست روابط عمومی استانداری اردبیل دومین انگیزه خود را همکاری تنگاتنگ با خبرنگاران و اصحاب رسانه و جلب رضایت آنها اعلام کرد و افزود: نمی‌خواهم بعد از اتمام ماموریت و مسئولیتم در روابط عمومی در رویارویی با همکارانم در پیگیر نبودن مسائل احساس شرمندگی کرده و یا کارنامه قابل قبول در پیش این دوستان رسانه‌ای نداشته باشیم.
به گزارش  خبرگزاری فارس  از اردبیل، فرهاد عظیمی اخیراً به سمت سرپرستی روابط عمومی استانداری اردبیل انتصاب شده که در این مدت کوتاه توانسته ارتباط بسیار قوی و همراهی خوبی را با اصحاب رسانه نشان دهد که انتظار می‌رود بدون نگاه تبعیض آمیز همه رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته و در دعوت از آنها گزینشی رفتار نشود.

تنظیم: هومن بهلولی