تبیان، دستیار زندگی
هر زنی دوست دارد که مورد توجه باشد، محبوب دوستان، خانواده و به خصوص همسرش ، اما چه کنیم که زیباترین و جذاب ترین زن در نگاه اطرافیانمان باشیم؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویژگی های یک بانوی دوست داشتنی


هر زنی دوست دارد که مورد توجه باشد، محبوب دوستان، خانواده و به خصوص همسرش ، اما چه کنیم که زیباترین و جذاب ترین زن در نگاه اطرافیانمان  باشیم؟ آیا هر روز به آرایشگاه برویم و رنگ مو و مدل ابرویمان را تغییر دهیم؟ آیا دست به عمل های جراحی زیبایی بزنیم؟ آیا پشت در مغازه ها صف بکشیم و لباس های گران قیمت و مارک دار بپوشیم؟

زن


زنان برای جذاب شدن نیازی به هزینه های آنچنانی و تلاش های مداوم ندارند. با کمی تلاش می توانید از نظر ظاهری همان زنی باشید که همه در جستجوی آن هستند.
 
1- موهای بلند: یکی از مهمترین معیارها برای زیبایی و جذابیت زنان ، داشتن موهایی بلند است. البته نیازی نیست که موی خود را تا کمر بلند کنید، همان تا روی شانه هایتان کافی است، اگر موهای بلند دوست ندارید و نگهداری از آن برایتان سخت است ، می توانید موهای تان را به گونه ای کوتاه کنید که بلند تر به نظر برسد.
 
2- لباسی مانند یک خانم!: همه دوست دارند زن ها، مانند یک خانم لباس بپوشند ؛ کت و شلوار و بلوز و شلوار به نسبت دامن، زیاد جذاب نیست. بیش از 75 درصد مردان عقیده دارند که زنان باید بیش از هر آیتم دیگری در پوشاک، دامن و پیراهن بپوشند ،100 درصد از مردان زن ها را در پیراهن بیشتر دوست دارند. زیرا پیراهن برای زن ها در هر سنی جذابیت زنانه دارد.
پوشیدن کفش پاشنه بلند و استفاده از زیور آلات مناسب و ساده، از رموز دیگر یک بانوی محبوب است.

برای بیشتر زنان باور کردنی نیست که از نظر روانشناسی آن چیزی که هر فردی را جدای از جذابیت ظاهری، دوست داشتنی می کند، مهربانی است. انسان ها عاشق صفاتی چون، انعطاف پذیری، گذشت و فروتنی در زنان هستند

3- لبخند: شگفت آور است یک لبخند ساده، تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی شما دارد. بسیاری از زنان اشتباه می کنند و دوست دارند همواره جدی به نظر برسند. سعی کنید همیشه یک لبخند کوچک به لبان خود داشته باشید ، ما انسانها همواره به سمت کسانی جذب می شویم که خوش اخلاق و گشاده رو هستند.

4- آه و ناله نکنید: یکی از مهم ترین پیش نیازهای زیبایی ظاهری در خانم ها، سلامتی جسمانی است، چرا که اگر وی مشکل جسمی نداشته باشد و به سلامتی خود اهمیت دهد، همواره رنگ صورت و پر انرژی بودن او، وی را جذاب تر نشان می دهد. رعایت یک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش های منظم، سلامتی و شادابی وی را تضمین می کند. علاوه بر این مانع از اضافه وزن و چاقی در اندام آنها می شود.

مهمترین فاکتور جذابیت
مهربانی و دلسوزی در زنان است که باعث شکوه و احترام آنها می شود. حقیقت این است که بیشتر انسان ها جذب مهربانی، فروتنی، و تفکرات عالی یک زن می شوند و همواره این گونه خانم ها از ارزش و جایگاه ویژه ای برخوردارند. یک خانم محترم، پاکدامنی و نجابت در رفتار و کلامش موج می زند. برای بیشتر زنان باور کردنی نیست که از نظر روانشناسی آن چیزی که هر فردی را جدای از جذابیت ظاهری، دوست داشتنی می کند، مهربانی است. انسان ها عاشق صفاتی چون، انعطاف پذیری، گذشت و فروتنی در زنان هستند.
هیچوقت سعی نکنید مانند برخی از این زنان خیابانی، بی پروا باشید، مثلا زیاد آرایش کنید، لباس های نامناسب در خیابان بپوشید، بلند حرف بزنید و بخندید، با بقال محل دعوا کنید، صدایتان را برای 100 تومان پول اضافی راننده تاکسی بالا ببرید که نه تنها اطرافیانتان، بلکه همه مردها و زنان و حتی کودکان دیگر از شما متنفر خواهند شد، به یاد داشته باشد در فرهنگ غنی ایران زمین، همواره زن نجیب و پاکدامن که سنگین و با وقار باشد، خواستنی و قابل ستایش است.

فرآوری: زینب عشقی

بخش زیبایی تبیان


با نگاهی به جام نیوز 

مطالب مرتبط:

دختر آقای دکتر 
کی اینو می گیره 
نکات اساسی در آرایش 
حلقه ات حروم نباشه آقا 
یک وقت کچل نشین ها 
کسانی که بدنشان را از جوی آب پیدا کرده اند 
شما جز کدام کروه از شکل چهره ها هستید؟ 
چشم هایم فدای زیبایی 
نسخه چند صد هزار تومانی زیبایی 
مثل طلا بدرخشید 
خانمی با لباس گل منگلی 
 رنگ عنابی را چگونه ست کنیم؟ 
چه رنگ لباسی به پوست شما می آید 
رنگ رخساره ندا می دهد از رنگ لباس 
مهمترین عامل زیبا به نظر رسیدن 
لباسی برای خورشید 

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.