تبیان، دستیار زندگی
در همکاری مشترک موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و رایتل، موسسه تبیان از امکانات زیرساختی رایتل برای تسهیل در اجرای پروژه، توسط کاربران خود، استفاده می کند...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : یگانه داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان با مشارکت رایتل،

اپراتور پیشگام در فناوری های نوین مخابراتی

رایتل به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تکنولوژی و خدمات علاوه بر اهداف تجاری تعریف شده برای خود، نسبت به مسئولیت های اجتماعی خود مانند ارتقا کیفیت زندگی هموطنان، حساس و متعهد است. بدین منظور، از طریق همکاری با ارایه کنندگان محتوای ملی و خدمات، که در زمینه های غیرتجاری در حال خدمات رسانی هستند، قسمتی از تعهدات خود را محقق می نماید.

در همکاری مشترک موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و رایتل، موسسه تبیان از امکانات زیرساختی رایتل برای تسهیل در اجرای پروژه، توسط کاربران خود، استفاده می کند و بدین ترتیب ضمن ایجاد بستر آشنایی بیشتر با محصولات رایتل، اهداف اخلاقی و اجتماعی هر دو مجموعه نیز به ثمر می رسد.

در همین راستا دبیرخانه یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان رایکد رایتل (شناسه هدیه برای دریافت سیم کارت) را که جزییات آن در ادامه ذکر شده است، در اختیار شرکت کنندگان علاقمند به استفاده از محصولات رایتل به صورت رایگان قرار می دهد:


 ارایه رایکد (شناسه هدیه) به تمامی شرکت کنندگان یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان بلافاصله پس از انجام فرایند ثبت نام در سامانه ثبت نام که توسط سرپرست گروه انجام می شود، صورت می گیرد. (منظور از سرپرست گروه کاربری است که فرایند ثبت نام در سامانه را انجام داده است)

رایکد(شناسه هدیه) به همراه توضیحات لازم پس از دریافت کد پروژه به سرپرست گروه نمایش داده می شود و به ایمیل مسوول پروژه (دبیر راهنما) نیز ارسال می گردد لازم به ذکر است به ازای هر کد پروژه یک رایکد اختصاص می یابد.

رایکد(شناسه هدیه) های اختصاص یافته به هر گروه ثبت نام شده، دارای ویژگی چند کاربره می باشند (امکان ثبت نام چند نفر با استفاده از یک رایکد)؛ به این ترتیب که متناسب با تعداد اعضای گروه به علاوه دبیر راهنمایشان، یک رایکد(شناسه هدیه) چند کاربره در اختیار سرپرست قرار می گیرد که با استفاده از آن، کلیه اعضای گروه و خود دبیر راهنما می توانند در وب سایت رایتل، قسمت ثبت نام و خرید با رایکد (شناسه هدیه) نسبت به ثبت نام محصول ویژه تبیان، ثبت نام نمایند.


سرپرست گروه موظف است رایکد(شناسه هدیه) را فقط به اعضای گروه ثبت نام شده در آن پروژه ارائه نماید و والدین دانش آموزان می توانند خودشان با در دست داشتن رایکد(شناسه هدیه)، شخصاً نسبت به ثبت نام محصول ویژه تبیان، اقدام نمایند.

نکته مهم:

امکان ارایه سیم کارت به افراد زیر 18 سال وجود ندارد؛ لذا والدین دانش آموزان عزیز و یا مسئولین ثبت نام هر پروژه، مجاز به ثبت نام و دریافت سیم کارت هدیه، از طریق وب سایت رایتل می باشند.

راهنمای استفاده از رایکد(شناسه هدیه) و معرفی محصول ویژه رایتل ار اینجا قابل دسترسی است.

سیم کارت های ثبت نام شده، از طریق پست برای مشترکین ارسال می شود.


سیم های کارت هدیه رایتل، در این جشنواره، شامل خدمات و سرویس های زیر است که به پیشبرد و تسهیل پژوهش در پروژه های دانش آموزی تبیان کمک می کند:

امکان استفاده از 500 مگابایت حجم ترافیک اختصاصی رایگان در هر دوره 30 روزه از طرح (پس از زمان فعال سازی تا اردیبهشت ماه 95)
امکان استفاده رایگان از 10،000 (ده هزار) دقیقه تماس صوتی درون شبکه فقط در هر دوره 30 روزه

امکان استفاده رایگان از 10،000 (ده هزار) عدد پیامک درون شبکه فقط در هر دوره 30 روزه

به اطلاع می رساند سرویس «تماس صوتی درون شبکه رایگان بین نخبگان تبیانی» پس از پایان اولین بسته آغازین در بین سیم کارت های واگذار شده، فعال می شود؛ به عبارت دیگر، از آنجا که فعال سازی این سرویس منوط به فعال بودن سیم کارت ها است و سیم کارت های این طرح نیز برای دوره 30 روزه اول دارای بسته آغازین (شامل تماس صوتی رایگان درون شبکه) هستند، به محض پایان یافتن اولین بسته آغازین، سرویس مذکور برای کلیه سیم کارت های فعال طرح، فعال می گردد.
بسته آغازین طرح، با اتمام حجم خدمات هدیه یا اتمام مهلت زمانی استفاده از آن پایان می یابد. به عبارت دیگر حجم خدمات یا مهلت زمانی، هر کدام زودتر به اتمام برسد، بسته آغازین منقضی می گردد.
لازم به ذکر است، در صورتی که بسته آغازین سیم کارت همچنان معتبر و فعال باشد و هم زمان سرویس «تماس صوتی رایگان درون شبکه نخبگان تبیانی» نیز برای آن سیم کارت فعال یاشد، اولویت استفاده از بسته اغازین بوده و پس از اتمام آن، مشترک می تواند از سرویس فعال شده استفاده کند.

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان 

تنظیم: یگانه داودی