تبیان، دستیار زندگی
دكتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران با حضور در دهكده بازیهای آسیایی در دوحه با ورزشكاران ایرانی حاضر در این رقابتها دیدار كرد. به گزارش شبكه خبر ، آقای احمدی نژاد كه صبح دیروز به قط...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس جمهوری در جمع ورزشکاران ایران در دوحه :

در تمام عرصه ها قهرمان باشید


دكتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران با حضور در دهكده بازیهای آسیایی در دوحه با ورزشكاران ایرانی حاضر در این رقابتها دیدار كرد. به گزارش شبكه خبر ، آقای احمدی نژاد كه صبح دیروز به قطر سفر كرد، پس از ورود به این كشور به دهكده بازیهای آسیایی رفت و در جمع ورزشكاران و مسوولا ن ورزشی كاروان ایران در سالن اجتماعات دهكده بازیها حضور یافت.

رییس جمهوری در سخنانی در جمع ورزشكاران ایرانی برای آنها آرزوی موفقیت كرد و هدف از سفر به دوحه را حضور در مراسم افتتاحیه بازیها و دیدار با امیر قطر عنوان كرد .

وی در سخنان خود گفت : امروز دلهای ملت ایران در دوحه است و همه برای موفقیت شما ورزشكاران كه سفیران اخلاق و فرهنگ جمهوری اسلامی هستید دعا می كنند.

احمدی نژاد با تاكید بر اینكه ورزشكاران ایرانی حاضر در بازیهای آسیایی نمادفرهنگ وتمدن بزرگ ایران هستند گفت : قهرمانی و پیروزی فقط شكستن ركوردهای ورزشی نیست و شما جوانان ورزشكار باید در تمام عرصه ها قهرمان باشید.

رییس جمهوری تصریح كرد :جوانان و ورزشكاران ما باید ابتدا در اخلاق ، معنویت ، جوانمردی، پرچمداری صلح و عدالت و برادری ملتها قهرمان باشند و در كنار آن قهرمان رشته های ورزشی شوند.

احمدی نژاد در ادامه تسلط بر اعصاب ، داشتن آرامش و توكل به خدا را از مهمترین عوامل كسب موفقیت و پیروزی در میادین ورزشی دانست و گفت : اگر ورزشكاری نتوانست به نتایج مطلوب برسد نباید ناراحت شود بلكه تلاش شما برای ملت مهم و ارزشمند است .

رییس جمهوری با تاكید بر اینكه دولت با تمام امكانات از ورزشكاران حمایت خواهدكرد گفت :مطمئن هستم كه شما ورزشكاران با اخلاق ایران اسلامی با سعی و تلا ش فراوانی كه انجام داده اید در این رویداد بزرگ ورزشی موفق خواهید شد.

احمدی نژاد پس از دیدار با ورزشكاران ایرانی و سخنرانی در جمع آنان دهكده بازیها را ترك كرد و با شیخ حمدبن خلیفه آل ثانی امیر قطر دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای و جهانی گفتگو كرد.

گزارش تصویری دیدار رئیس جمهور با اعضای تیم ملی فوتبال ایران

فیلم حضور رئیس جمهور در تمرین تیم ملی