تبیان، دستیار زندگی
در قسمت قبل تحت عنوان شما جزو کدام گروه از چهره ها هستید، به بررسی وضعیت صورت افراد پرداختیم، حال ادامه این مقاله را بخوانید...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : فارغه صفری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با کدوم یقه خوشگلتری؟


در قسمت قبل تحت عنوان شما جزو کدام گروه از چهره ها هستید، به بررسی وضعیت صورت افراد پرداختیم، حال ادامه این مقاله را بخوانید...

آیا می دانید چه چیز قبل از خودتان، شما را به دیگران معرفی می کند؟ پاسخ این سوال واضح و آشکار است و آن ظاهر هر فرد است. درست یا غلط ، این واقعیتی است که با لباس مناسب و مرتب، بیشتر روی شما حساب باز می کنند.
ظاهر چیست؟ ظاهر در لغت به معنی نمایان ، پیدا و آن چه از شخص یا شئی آشکار است.  لباس نیز از جمله مصادیق ظاهر بشمار می رود .  این عنصر مهم نشان دهنده هویت فرد است که  در طی دوران متمادی با انسان عجین بوده و در مسیرخود بنا به عوامل مختلفی همچون آب و هوا (تغییرات اقلیمی )-کار و پیشه - جنگ - اقتصاد- فرهنگ و اجتماع- علم و صنعت دست خوش تغییر و تحول شده است و به شکل امروزی درآمده. ولی آیا تهیه و پوشیدن هر لباسی با رنگ ها و مدل های مختلف باعث خوب و زیبا به نظر رسیدن فرد می شود؟ یا اینکه پرداختن قیمت گزاف نشان از شیک و زیبا بودن لباس است؟
متأسفانه برخی از افراد معیار انتخاب لباس خود را برندی خاص و گران قیمت بودن آن می دانند و بر این باورند که هر چقدر قیمت لباس بیشتر باشد، شیک تر و زیباتر خواهند بود! در صورتی که چنین نیست، بسیارند افرادی که با پوشیدن لباس های گران قیمت هم، جالب و زیبا نخواهند شد، ما رد اینجا می خواهیم فوت کوزه گری را بیاموزیم، می توان با انتخاب صحیحی که متناسب با چهره و اندام است و با پرداخت قیمت نازل، شکیل ترین نوع پوشش را داشت. در این راستا به بررسی چهره ها و لباس های متناسب با آن می پردازیم .


ویژگی های چهره ها
درخت چهره : فک بزرگ و سرهای درشت و طولی دارند. اندازه فک و گونه تقریبا" هم اندازه است .برای این افراد یقه های ساده خطی شامل: قایقی ، گرد توصیه  می شود. این افراد نباید موهایشان را جمع کنند. چون باعث درشت تر به نظر رسیدن صورتشان می شود.

چهره
یقهیقه

یشم چهره :
چانه های ریز و کوچک دارند، گونه های استخوانی و عریض دارند، این افراد چهره های مورد قبول و خوشایندی دارند و زیبا هستند ،برای آنها یقه های ایستاده : فرنجی ، اسکی ، یقه های ساده خطی ، گرد ، چهارگوش (آجری) و یقه های پایه دار آمریکایی مناسب است.موهای مجعد آویخته و استفاده از گوشواره های گرد، چهار گوش و درشت مناسب است.

چهره و یقه لباس

یقهیقه

یقهیقه

یقه

کوه چهره:چهره های مثلثی هستند و یقه های انگلیسی ، آرشال ،هفت به آنها پیشنهاد می شود.موهای مجعد کوتاه و توپی و استفاده از تزئیناتی چون کریپس ها ،شانه ها و تل های برجسته برای آنها زیباست.

چهره و یقه لباس

یقهیقه

یقه

زمین چهره: در این نوع چهره ها قسمت پایین صورت پهن و عریض تر است و یقه گرد باز به شکل (U) و یقه هفت باعث ایجاد تعادل در چهره های آنها می شود.

چهره و یقه لباس

یقهیقه

ادامه دارد...

فارغه صفری

بخش زیبایی تبیان


مطالب مرتبط:
شوهرتان را اسیر خود کنید 
پیژامه راه راه با یک عرق گیر سوراخ 
گوش خر 
آیا بادی به غبغبتان افتاده 
سلام بو 
برخلاف آنچه می پندارید، نکاتی برای زیبایی 
چگونه موهای فر را به زانو دراوریم 
گوشواره های جد بزرگ 
کی گفته مرد باید زمخت باشه 
مردانی که خانم ها را جذب می کنند 
لباس تحسین برانگیز یک بانوی ایرانی 
بزی که لب دریا قدم می زند 
طلا فروش های دست فروش 
چشم چشم دو ابرو 

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.