تبیان، دستیار زندگی
مجموعه 23 جلدی «از نگاه نبوی (ص)» همزمان با بعثت پیامبر اسلام (ص) با همکاری مشترک کانون اندیشه جوان، سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دفتر نشر معارف منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از نگاه نبوی (ص) در 23 جلد

مجموعه 23 جلدی «از نگاه نبوی (ص)» به مناسبت سالروز بعثت پیامبر اسلام (ص) با همکاری مشترک کانون اندیشه جوان، سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دفتر نشر معارف منتشر شد.

بخش کتاب و کتابخوانی تبیان
از نگاه نبوی (ص) در 23 جلد

همزمان با فرارسیدن مبعث حضرت رسول اکرم (ص) مجموعه 23 جلدی «از نگاه نبوی (ص)» با همکاری مشترک کانون اندیشه جوان، سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دفتر نشر معارف قم منتشر شده و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

عناوین این 23 جلد عبارت‌اند از: «معنا و هدف زندگی»، «فلسفه اخلاق»، «سیمای انسان»، «پندهای عرفانی»، «عشق و محبت»، «اخلاص»، «خانواده»، «رفاه‌گستری»، «بیداری»، «مسجد»، «شادمانی»، «شعر و شاعری»، «اقتصاد»، «حقوق مردم در حکومت»، «مدارا و خشونت»، «حکومت»، «رفتار با مخالفان»، «مدیریت فرهنگی»، «جنگ»، «تمدن»، «اهل کتاب»، «زنان» و «دیپلماسی و رفتار سیاسی».

در این عناوین موضوع‌هایی متنوع در عرصه‌های اعتقادی، معرفتی، عرفانی، اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی، ادبی، حقوق و سیاسی از نظر نبی مکرم اسلام (ص) بررسی و سعی شده است تا دریچه‌ای نو، حیات‌بخش و جهت‌دهنده بر دیدگان جوانان گشوده شود.


منبع:
ایبنا