تبیان، دستیار زندگی
مسوول روابط عمومی یکی از باشگاه های پرطرفدار در غیاب مدیرعامل این باشگاه که برای شرکت در نمایشگاه ساکرکس به دبی سفر کرده بود ، در یک اقدام خزنده ، از فرصت استفاده کرد تا به نوعی انتقام خود را از مجریان طرح جذب و ساماندهی ه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جمهوری خودمختار روابط عمومی !


مسوول روابط عمومی یکی از باشگاه های پرطرفدار در غیاب مدیرعامل این باشگاه که برای شرکت در نمایشگاه ساکرکس به دبی سفر کرده بود ، در یک اقدام خزنده ، از فرصت استفاده کرد تا به نوعی انتقام خود را از مجریان طرح جذب و ساماندهی هواداران باشگاه بگیرد!

به گزارش خبرنگار تبیان ماجرا از آنجا شروع شد که چند ماه پیش رقابتی برای ساماندهی هواداران این باشگاه شکل گرفت و در نهایت پیشنهادی که در آن منافع باشگاه و اهداف آن بیشتر تامین می شد ، مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد باشگاه مذکور با همکاری یکی از بانک های خصوصی تسهیلات بانکی برای هواداران در نظر بگیرد. اما از این رهگذر سر بعضی ها بی کلاه ماند و ...

این بود که آقای مسوول روابط عمومی تصمیم گرفت هر طور شده حساب خود را با گروهی که برای اجرای این طرح آمده بودند ، تسویه کند.

او که تا دو روز قبل از برگزاری همایشی مرتبط با طرح ساماندهی هواداران بی خبر بود ، در روز همایش با استفاده از روابط خود ، در محل حاضر شد و خیلی سعی داشت در مقابل مدعوین نشان دهد یکی از متولیان برگزاری مراسم است !!

هر چند که پیش از حضور در مراسم با رایزنی های متعدد تلاش می کرد جلوی حضور نمایندگان رسانه های مختلف را مراسم بگیرد و آنها را منصرف کند! ( این هم تعریف جدید روابط عمومی!)

به هر تقدیر خبر همکاری باشگاه با هوادارانش بازتاب خیلی خوبی در رسانه ها و این موضوع هر روز بیشتر آقای روابط عمومی را عصبانی کرد! تا اینکه بالاخره او همین چند روز پیش تصمیم گرفت در غیاب مدیرعامل به یکی از خبرگزاری ها زنگ بزند و بگوید : آقا مسوول ستاد ساماندهی هواداران عوض شده و فلانی که قائم مقامش بود( این سمت اصلا قائم مقام ندارد!!) جانشینش شده!

بیچاره خبرنگار آن خبرگزاری هم که فکر کرد یک خبر دست اول و اختصاصی از روابط عمومی باشگاه گرفته ، بلافاصله آن را روی خروجی اش فرستاد تا دل آقای روابط عمومی خنک شود!

حالا باید ببینیم مدیرعامل باشگاه پس از بازگشتش از سفر یادش می ماند پیگیر این موضوع شود و اصلا این کار را می کند ، یا اینکه روابط عمومی باشگاه بطور خودمختار برای عزل و نصب در باشگاه اختیار تام گرفته است!!

پرسپولیس رکورد می شکند