تبیان، دستیار زندگی
دهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی با تقدیر از 100 گروه برتر دانش آموزی در سه بخش اصلی مسابقات، سمینارهای علمی و غرفه های نمایشگاهی به کار خود پایان داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با تقدیر از 100 گروه برگزیده،

دهمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی تبیان و دانشگاه شهید بهشتی به کار خود پایان داد

مراسم پایانی دهمین جشنواره دانش آموزی تبیان

دهمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی با تقدیر از 100 گروه برتر دانش‌آموزی در سه بخش اصلی مسابقات، سمینارهای علمی و غرفه های نمایشگاهی به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی، مراسم پایانی دهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان با حضور  جمعی از مدیران ارگان ها و سازمان ها از قبیل استانداری تهران، سازمان تبلیغات اسلامی، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و دانشگاه شهید بهشتی و با حضور پرشور تعداد کثیری از دانش آموزان، مربیان و دبیران آموزشی، در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزارشد.

حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به رشد علم و تولید دانش در جمهوری اسلامی گفت: در بسیاری از رشته های علمی در دنیا محل ارجاع پژوهشگران هستیم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به همکاری دانشگاه شهید بهشتی و موسسه تبیان در برگزاری این جشنواره، این مشارکت را عامل اصلی گسترش و ارتقاء جشنواره دانست و اظهار امیدواری کرد، با آغاز بکار بخش بین الملل، شاهد مشارکت بیشترکشورهای مسلمان باشیم.
دکتر میراحمدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز در سخنانی ضمن اظهار خرسندی از حضور دانش آموزان نخبه در دانشگاه بزرگ شهید بهشتی، این جشنواره را نقطه عطفی درتلاقی شور، شعور و آگاهی دانست.
در همین خصوص ، "فطیرخورانی" دبیر جشنواره به خبرنگار ما گفت : امسال دهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی رشد کمی و کیفی چشمگیری داشته است و سعی شده تا داوری های تمامی بخش ها با دقت نظر فراوان صورت پذیرد.
وی افزود:  هدف موسسه تبیان، گسترش فرهنگ پژوهش در میان تمامی دانش آموزان کشور از طریق برگزاری چنین جشنواره هایی بوده و اکنون پس از گذشت 10 سال از برگزاری این جشنواره، بیش از پیش به اهداف خود نزدیک شده ایم.
گفتنی است، دهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان که روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت ماه سال 1394 با حضور بیش از 1200 گروه دانش آموزی داخلی از 20 استان کشور، در دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید، امسال برای نخستین بار عنوان بین المللی را به خود گرفته و میزبان 18 گروه دانش آموزی از کشورهای فرانسه، کانادا، استرالیا، سنگال، بورکینافاسو، ترکیه، اندونزی، تایلند، اوگاندا، نیجریه، تانزانیا، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان و آذربایجان و هنوستان بود.

تنظیم: هومن بهلولی