تبیان، دستیار زندگی
ل" بررسی می‌شود مجموعه تلویزیونی "کلانتر" به نویسندگی و کارگردانی محسن شامحمدی با حضور کارشناسان در برنامه 13 آذرماه "نقد اول" مورد بررسی قرار می‌گیرد. مجید نادری، تهیه کننده این برنامه، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کلانتر" در "نقد اول" بررسی می‌شود

مجموعه تلویزیونی "کلانتر" به نویسندگی و کارگردانی محسن شامحمدی با حضور کارشناسان در برنامه 13 آذرماه "نقد اول" مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مجید نادری، تهیه کننده این برنامه، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر گفت: در این برنامه با اجرای داریوش کاردان، کارگردان "کلانتر" به پرسش های کارشناسان پاسخ خواهد داد."

وی خاطرنشان کرد: "در این برنامه تهماسب صلح جو به عنوان منتقد سئوالات هنری را مطرح می کند و دکتر حاتمی در خصوص مسائل روانشناختی برنامه پرسش هایی را طرح می کند. همچنین سرهنگ شمس آبادی به عنوان کارشناس انتظامی در برنامه حضور می یابد و در خصوص انطباق اتفاقات مختلف قصه با واقعیت های موجود در زمینه مسائل پلیسی سئوالاتی از کارگردان سریال خواهد پرسید."

مجموعه برنامه "نقد اول" در سری جدید خود به بررسی تولیدات شبکه یک سیما پس از اتمام پخش می پردازد. این برنامه پس از خبر ساعت 21 و در زمان پخش سریال مورد نظر ارائه می شود.