تبیان، دستیار زندگی
دیدارهای برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا روز سه شنبه با برگزاری دیدار بایرن مونیخ - پورتو و بارسلونا - پاریسن ژرمن پیگیری می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روز دشوار بایرن مقابل پورتو


دیدارهای برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا روز سه شنبه با برگزاری دیدار بایرن مونیخ - پورتو و بارسلونا - پاریسن ژرمن پیگیری می‌شود.


بایرن و پورتو

تیم فوتبال بایرن مونیخ هفته گذشته در زمین پورتو متحمل شکست سنگین ۳ بر یک شد.
پیامدهای این شکست منجر به برکناری دکتر «هانس ویلهلم مولر ولفارت» پس از دوره ای ۴۰ ساله از این تیم شد آنجا که مسئولان باشگاه آلمانی به نحوه آماده سازی بازیکنان این تیم اعتراض داشتند.
بایرن در بازی رفت، هشت بازیکن مصدوم از جمله «باستین شواین اشتایگر»، «آرین روبن» و «فرانک ریبری» در ترکیب تیمش داشت.
این بازی برای بایرن مونیخ در حد یک فینال است. «پپ گواردیولا» در خصوص این بازی گفت: این بازی برای ما در حکم فینال است و باید فوق‌عملکرد از خودمان به نمایش بگذاریم. جبران این نتیجه کار دشواری است اما من اعتماد زیادی به بازیکنانم دارم.
«مانوئل نویر»، دروازه بان این تیم هم گفت: می دانیم که این بازی برای ما مهم‌ترین دیدار فصل خواهد بود. همه باید هر آنچه در توان دارند را انجام دهند و بهترین عملکرد را نشان دهند.
بایرن در بازی رفت موفق شد یکی از گل‌های خورده را توسط «تیاگو آلکانترا» جبران کند که همین امر می‌تواند به این تیم کمک کند تا با کسب یک پیروزی دو بر صفر، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند اگرچه کار دشواری است.
در دیگر بازی فردا شب، بارسلونا در نیوکمپ میزبان پاریسن ژرمن است اما این بازی به نظر نمی‌رسد چندان اهمیتی داشته باشد چراکه آبی و اناری پوشان در دیدار رفت موفق شدند میزبان خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند.
بارسا در این بازی حتی اگر با نتیجه دو بر صفر هم ببازد باز تیم صعودکننده است. پاریسن ژرمن در بازی رفت زلاتان ابراهیموویچ را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت اما حضور این مهاجم سوئدی در این بازی، می‎تواند برای پاریسی‌ها دلگرم‌کننده باشد البته خبر بد هم اینکه «تیاگو موتا» به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‎تواند پارسن ژرمن را در این بازی همراهی کند.
لورن بلان، سرمربی پاریسن ژرمن، در پایان بازی رفت گفت تیم وی شانسی برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها ندارد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر