تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان همزمان با آغاز سال نو شمسی مسابقه سراسری «گردشگران تبیان» را برگزار می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان مسابقه «گردشگران تبیان»

مسابقه گردشگران تبیان

موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان همزمان با آغاز سال نو شمسی مسابقه سراسری «گردشگران تبیان» را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، باشگاه کاربران موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این مسابقه را با تکیه بر سفرهای نوروزی کاربران برگزار می‌کند.
این مسابقه از عکس ها و فیلم های گرفته شده توسط کاربران در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و در فراخوان آن آمده است:« به به! سال نو دارد از راه می‌رسد... زمین و زمان هم به خواست و قدرت خداوند، در گردشی شگفت‌انگیز است. گفتیم گردش! تعطیلات نوروز امسال، قصد مسافرت و گردش دارید؟ کجا را انتخاب کرده‌اید؟ فقط همین یک جا؟! جای دیگری نمی‌روید؟! اصلاً چرا با این همه امکانات و این همه نقاط گردشگری در سرزمین پهناور ایران، فقط یک جا را ببینیم؟! ما می‌توانیم همراه با هم و در کنار تمام کاربران شبکه اجتماعی تبیان، همه جا را ببینیم! باور نمی‌کنید؟! پس همراهمان باشید... شبکه اجتماعی تبیان، در نوروز امسال قصد دارد میزبان «گردشگران تبیان» باشد، آن هم در قالب یک مسابقه بزرگ. مسابقه ما از این قرار است که تمام کاربران عضو شبکه اجتماعی تبیان، از نقاط گردشگری و زیبای ایران اسلامی، سفرنامه‌ای را به همراه تصاویر آن (تصاویر گرفته شده با دوربین عکاسی یا دوربین تلفن همراه) در شبکه اجتماعی تبیان ثبت می‌کنند؛ البته اگر خلاقانه‌تر هم رفتار کنند و فیلم این نقاط گردشگری که توسط خودشان ضبط شده است را همراه با سفرنامه در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند، عالی است و بهتر از این نمی‌ شود. به همین راحتی می‌توانیم در کنار هم، نقاط گردشگری زیادی از سرزمین‌مان را ببینیم. نقاطی که شاید هرگز امکان حضور در آن‌جا را نداشته باشیم. نقاطی که شاید حتی اسمشان را هم نشنیده باشیم. پس دست به‌کار شوید و ما را همسفر گردش نوروزی خودتان کنید.»

کارت هدیه سیصدهزار تومانی هدیه تبیان به برگزیده این مسابقه است که به صورت الکترونیکی به برنده مسابقه بزرگ گردشگران تبیانی اهدا می‌شود.

علاقه مندان می توانند تا شامگاه روز بیستم فروردین ماه تصاویر و فیلم های خود را بر روی صفحات شبکه اجتماعی تبیان منتشر کرده و برای آگاهی از قوانین مسابقه به اینجا مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی