تبیان، دستیار زندگی
مسئول سایت تبیان یزد گفت: در آستانه آغاز سال جدید مسابقه پیش بینی جمله سال ۹۴ با عنوان زیباترین سرمشق در سایت تبیان یزد برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری مسابقه «پیش بینی جمله سال ۹۴» در تبیان یزد

سال ۱۳۹۴، سال «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی»

مسئول سایت تبیان یزد گفت: در آستانه آغاز سال جدید مسابقه پیش بینی جمله سال ۹۴ با عنوان زیباترین سرمشق در سایت تبیان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، محمد حسین عارف منش مسئول سایت تبیان یزد با اشاره به آغاز سال جدید گفت: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری در پیام نورورزی خود،مسابقه ای با این موضوع درسایت تبیان یزد برگزار می‌شود.
وی افزود: در این راستا فراخوان مسابقه فرهنگی زیباترین سرمشق با موضوع حدس جمله عنوان نامگذاری سال۹۴ از سوی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.
عارف منش اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست عناوین مورد پیش بینی خود را به سامانه پیامک به شماره ۳۰۰۰۷۰۰۲۰۰۰۰ تا ساعت ۲۱ روز ۲۹اسفند ماه ارسال کنند.
وی افزود: جوایز ویژه ای از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای روحانیون و مبلغین شرکت کننده در این مسابقه در نظر گرفته شده است.
عارف منش تصریح کرد: مسابقه فرهنگی زیباترین سرمش به همت پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان یزد و اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

تنظیم: هومن بهلولی