تبیان، دستیار زندگی
شبکه های مختلف تلویزیون برای نوروز 94 فیلم هایی از تولیدات ایران و دیگر کشورها پخش می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیلم‌های نوروزی تلویزیون



شبکه های مختلف تلویزیون برای نوروز 94 فیلم هایی از تولیدات ایران و دیگر کشورها پخش می کنند.

فیلم چ

در این گزارش مروری داریم بر فیلم های نوروزی تلویزیون


فیلم‌های نوروزی شبکه یک/ هر روز ساعت 16:20
معراجی‌ها/ مسعود ده‌نمکی / 1 فروردین
خلاصه داستان: محمد جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود...
بازیگران: محمدرضا شریفی‌نیا، اکبر عبدی، محمود عزیزی، رضا رویگری، سیدمهرداد ضیایی، سیدجواد هاشمی، مهران رجبی، حمید لولایی، مجید مشیری، برزو ارجمند، علی صادقی، امیر نوری و ...
47 رونین/ کارل لینچ/ 2 فروردین
خلاصه داستان: این فیلم یک اکشن فانتزی آمریکایی محصول سال 2013 است که به صورت یک افسانه، داستان چهل‌وهفت رونین، زندگی واقعی گروهی رونین (سامورایی بدون ارباب) در قرن هجدهم ژاپن، که برای گرفتن انتقام مرگ ارباب خود دست به شورش زدند را به تصویر می‌کشد.
بازیگران: کیانو ریوز، هیرویوکی سانادا، تادانوبو آسانو و رینکو
ظهر روز سوم/ مرجان اشرفی‌زاده/ 3 فروردین
خلاصه داستان:آسیه؛ مادر آمنه، امید و آرزوست که به بیماری کلیوی مبتلاست و تحت دیالیز است. بیماری مادر حاد و نیاز فوری به پیوند کلیه دارد اما بودجه خانواده نمی تواند خرید کلیه را تامین کند. آمنه بارداراست، آزمایش آرزو منفی است و امید تنها گزینه پیوند، سالهاست که تمام تلاش خود را صرف مسابقات دوچرخه سواری نموده و اکنون نزدیک مسابقات تیم ملی، امید در یک قدمی قهرمانی است. قهرمانی امید که همه زندگی است یا نجات جان مادر....؟

بازیگران:  پدرام شریفی، لیندا کیانی، فریبا جدی‌کار، بهاره ریاحی، بهزاد داوری، فرج گل سفیدی، علی مردانه، شهاب زارع و فرشاد مجیدی
روشنایی حقیقی/ مجید سروینی / 4 فروردین
خلاصه داستان: کمال و رحیم، دو برادری سال‌هاست با هم اختلاف دارند، اما فرزندان آنها برای برگزاری یک مسابقه قرآنی، دوستی صمیمی با هم برقرار می‌کنند که همین دوستی باعث ماجراهای بین این دو برادر می‌شود.
بازیگران: مهرداد ضیایی ،شیوا ابراهیمی، حسین شمس و حسن رستمانی
مسیر سنگی/ 5 فرودین
 محصول : سال2014 امریکا
نابخشوده/ سانگ ایل لی/ 6 فروردین
درباره فیلم : این نسخه جدید را براساس قصه فیلم اسکاری کلینت ایستوود کارگردانی کرده است.کن واتانابه بازیگر سرشناس سینمای ژاپن در نقش اصلی «نابخشوده» ژاپنی زبان بازی کرده است . در نسخه اصلی فیلم، این نقش را خود ایستوود بازی کرد.قصه نسخه ژاپنی«نابخشوده» در قرن هجدهم میلادی در روستای هوکایدو اتفاق می‌افتد. در این محل است که یک سامورایی بازنشسته دوباره فعالیت خود را از سر می‌گیرد.
ته چین/ مهدی حسینی وند/ 7 فروردین
خلاصه داستان : فیلم درباره زن و شوهری به نام فروغ و مرتضی است که بعد از سال‌ها زندگی مشترک به علت مشغله کاری مرد، ارتباط عاطفی‌اش با همسرش بسیار کمرنگ شده است اما بروز اتفاقی برای فروغ موجب می‌شود مرتضی به زندگی علاقمند شود.
بازیگران: رضا بهبودی، بهناز جعفری، هستی مهدوی فر و دانیال محمودی نیا
پلیس بازی/ تیم استوری/ 8 فروردین

خلاصه داستان: بن، نگهبان است و علاقه بسیاری به پلیس شدن دارد. او همزمان با پذیرفته شدنش در مدرسه پلیس باید برای ازدواج با آنجلا رضایت برادرش جیمز را که پلیسی حرفه ای است جلب کند. پس جیمز به بن فرصت می دهد که در طول 24 ساعت کنار او بماند و برای دستگیری خلافکارها به او کمک کند و به این ترتیب توان و شایستگی خود را برای ازدواج با خواهرش اثبات کند.
سرقت خاموش/9 فروردین
محصول کشور فرانسه سال 2013 است که شبکه یک سیما برای پخش در نوروز در نظر گرفته است.
سر به مهر/هادی مقدم دوست/ 10 فروردین
خلاصه داستان: این فیلم داستان دختر تنها و خسته‌ای است که زندگی اش را در وبلاگ اش می نویسد و توسط برادر دوستش از او خواستگاری میشود و صحبت های اولیه ازدواج را انجام میدهند.او که نماز نمیخوانده بنا به شرایط زندگی شروع به خواندن نماز کرده الان شهامت اینکه به خواستگارش نماز خواندن خود را بگوید خجالت میکشد.
بازیگران: لیلا حاتمی ،آرش مجیدی و خاطره اسدی
سامورایی آشپز/ یوزو آساهارا /11 فروردین
محصول: 2013 ژاپن
چ/ابراهیم حاتمی کیا/ 12 فروردین
خلاصه داستان:  این فیلم داستان 2 روز از زندگی مصطفی چمران را در پاوه به تصویر می‌کشد.
بازیگران: فریبرز عرب نیا، باباک حمیدیان، مریلا زارعی ، سعید راد و ...
کوهنورد/13 فروردین
یک فیلم روسیه‌ای است که در سال 2013 ساخته شده است.
کیش و پات/ 14 فروردین
خلاصه داستان: فیلم زندگی زوجی جوان را روایت می کند که قرار گذاشته اند 50 سال زندگی مشترکشان را با خوشبختی پشت سر بگذارند، اما به محض اینکه ازدواج می کنند بعد از شش روز کارشان به جدایی می کشد..
بازیگران: فرهاد آئیش، نیما فلاح، متین گودرزوند، جمشید فروزانی

فیلم های نوروزی شبکه دو


شبکه دو با پخش ۱۵ فیلم سینمایی و تلویزیونی جشنواره‌ای از بهترین فیلم‌های ایران و جهان را در تعطیلات نوروز ۹۴ به خانه مخاطبان خود می‌برد.فیلم تلویزیونی «زیر یک سقف» به تهیه‎کنندگی انوش جعفریان برای پخش در ایام نوروز از شبکه دو آماده شده، این تله که 29 اسفند روی آنتن می رود، نگاه متفاوتی را به روابط انسانی دارد و سعی می کند اهمیت گذشت و تفاهم را در خانواده های ایرانی به تصویر بکشد.
«بچه نشو» به کارگردانی احمد درویشعلی پور 1 فروردین 94 آنتن می رود.فیلم درباره یک خانواده متوسط است که دارای یک فرزند زیاده خواه هستند اما یک روز صبح ... «نبوغ شگفت انگیز» که به طور مشترک توسط کشورهای فرانسه، استرالیا و کانادا در ژانر کودک تولید شده، درباره نوجوانی به نام توماس است که علاقه بسیار به مباحث علمی دارد و تمام وقتش را به اکتشافات علمی می گذراند؛ او تصمیم به ساخت ماشینی با حرکت دائم و بی وقفه می گیرد؛ این فیلم 2 اسفند پخش می شود.

فیلم‌های نوروزی تلویزیون

«50 قدم آخر» فیلم سینمایی به کارگردانی کیومرث پوراحمد است که 3 فروردین پخش می شود.این اثر سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات لشکر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر 4 را نمایش می‌دهد شخصی که برای شناسایی به یک منطقه مین‌گذاری شده در خاک عراق می‌رود و ...«ستاره شرق» 4 فروردین از روی آنتن شبکه دو می رود، این تله فیلم داستان زندگی فضل ابن شاذان از یاران امام رضا (ع) است و به کارگردانی علی غفاری تولید شده است.
«فرمول درمان» سال 2014 تولید شده و درباره زن جوانی است که در کودکی پدرش را به دلیل سرطان روده از دست داده و  تمام تلاش خود را به کار می بندد تا به آزمایشگاه دولتی یک داروسازی راه یابد..این فیلم 5 فروردین از ساعت 18 روی آنتن می رود.«جزیره دایناسور» نیز 6 فروردین برای نوجوانان روی آنتن می رود، این فیلم به زندگی لوکاس پسر نوجوانی پرداخته که روزی از میان لوازم اضافی پدرش که مدتهاست به آن توجهی ندارد یک تکه کریستال پیدا کرده و به زمان دیگری سفر می کند..
فیلم تحسین شده «خسته نباشید!» به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرایی هم نوروز ، 7 فروردین  روی آنتن می‌رود. و این فیلم که تندیس بهترین فیلم اول و بهترین کارگردان اول را از جشن خانه سینما دریافت کرده پخش می شود، روایت زندگی زوجی است که به ایران می‌آیند اما اختلافاتی دارند و…
«نود دقیقه زندگی» نیز محصول سال 2014 است که 8 فروردین روی آنتن می رود،  این اثر درباره مردی عصبی و بداخلاق است که در پی مشکلی به دکتر خود مراجعه می‌کند و آنجا در میابد که 90 دقیقه بیشتر به پایان عمرش باقی نیست..
«جهیزیه پرماجرا» 9 فروردین  روی آنتن می رود، این فیلم  مضمون اجتماعی دارد و  تلاش می کند به خوبی همدلی و صداقت نوجوانان را به تصویر بکشد.«قلب فرا می خواند» هم 10 فروردین پخش خواهد شد، این اثر درباره دختر جوانی است که دفترچه خاطراتی را در کتابخانه قدیمی خانه شان پیدا می کند، او با شوق بسیار به مطالعه این کتاب می پردازد و خاطرات زنی را می خواند که در دوران جوانی به روستایی دور افتاده رفته در آنجا به معلمی می پردازد ... .
«تام سایر و هاکل بریفین»  که سال 2014 تولید شده نیز از دیگر آثاری است که 11 فروردین از شبکه دو پخش خواهد شد. فیلم ماجرای دو نوجوان است که شبی را به طور اتفاقی در قبرستان سپری می کنند،  آنها شاهد صحنه ای می شوند که طی آن عده ای پیرمردی را به قتل رسانده و فردای آن روز با صحنه سازی، قاتل را فرد دیگری جلوه می دهند.
«لبخند ماهی ها» به کارگردانی سعید بصیری که 12 فروردین پخش می شود زندگی جوانی را به تصویر می‌کشد که به دلیل متارکه پدر و مادرش تنها شده و زندگی‌اش دستخوش تغییرات شدید اجتماعی می‌شود..
«علفزار» محمد علی طالبی نیز 13 فروردین روی آنتن شبکه دو می رود. این اثر در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است.«شور نوجوانی» محصول 2013 کانادا 14 فروردین پخش می شود. فیلم درونمایه ای طنز دارد .

فیلم های نوروزی شبکه سه


شبکه سه سیما 14 فیلم سینمایی ایرانی و خارجی برای پخش در نوروز 94 در نظر گرفته است.
کریش 3/راکش روشن
فیلم داستان کریش (هرتیک روشن) قهرمان شهر بمبئی، حامی مردم است. کال (وویک اوبرای) دیوانه ای ثروتمند قصد دارد ویروسی مرگبار را در شهر پخش کند، او که فلج است دارای قدرت ذهنی فوق العاده است و…
تبدیل شوندگان 4
این فیلم‌ها تولید شرکت پارامونت و درباره نبرد بین انسان‌ها و موجودات بیگانه‌ای است که قابلیت تغییر شکل دارند. شایا لابوف بازیگر اصلی سه فیلم اول «ترانسفورمرها» در فیلم جدید حضور ندارد.

فیلم‌های نوروزی تلویزیون

پسر آدم؛ دختر حوا
پسر آدم، دختر حوا فیلم سینمایی به کارگردانی رامبد جوان است و حامد کمیلی،مهناز افشار،رامبد جوان،شیلا خداداد بازی کرده اند. فیلم داستان فرهود و مینا، دو وکیل جوان است که بر سر تصاحب دفتر کاری که با کلاهبرداری به آن دو داده شده، به رقابت می‌پردازند.
هابیت 2
هابیت فیلمی سه قسمتی در سبک حماسه‌ای فانتزی-ماجرایی بر اساس رمانی به همین نام نوشته ج. ر. ر. تالکین است و پیتر جکسون را در مقام کارگردان، تهیه کننده و همکار فیلم نامه نویس در اختیار دارد.مارتین فریمن،ایان مک‌کلن، ریچارد آرمیتژتورین و کن استات بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
اژدهای دریا
این فیلم چینی به کارگردانی هارک تسوی ساخته شده و داستان اوایل خدمت کاراگاه دی را در نیروی پلیس سلطنتی بازگو می کند. او در اولین ماموریتش ، به بررسی یک هیولا ، که گفته شده در دریا وجود دارد و باعث ترس و وحشت در شهر شده است، می پردازد…
بازی مرگبار
کتنیس و هم بازی برنده اش پیتا ملارک (جان هاچرسون) آماده ی این هستند که سفر پیروزی خود را آغاز کنند،کتنیس از امتحان سختی که پشت سر گذاشته است، بدون زخم های عمیق احساسی رهایی نیافته است. او که از علائم اختلال اضطراب پس از واقعه رنج می برد، بعضی اوقات در انجام کارهای خود دچار مشکل می شود. چیزی درون کتنیس شکسته است….
گهواره ای برای مادر
پناه بر خدا رضایی کارگردان و الهام حمیدی، چکامه چمن ماه، غزل صارمی، فرحناز منافی ظاهر، افسر اسدی، هایده حائری و مهران رجبی بازیگران گهواره ای برای مادر هستند.
جنون سرعت
داستان در مورد یک راننده خیابانی است که با یکی از دوستانش ثروتمند اش همکاری می کند.اما در این راه به زندان می افتد. پس از بیرون آمدن از زندان، دوستان سابق او، برای سر وی جایزه نهادند و باعث ایجاد یک درگیری (ایجاد مسابقات) از نیویورک به لس آنجلس می شوند…
طوفان آتش
گروهی از تبهکاران خبره و تا دندان مسلح که توسط فردی به اسم نام رهبری میشوند، وارد شهری شده و دست به سرقتی بزرگ میزنند. نیروی پلیس از متوقف ساختن آنها عاجز است و ...
پمپی
یک فیلم تاریخی در سبک اکشن به کارگردانی پل دبلیو.اس. اندرسون است که در سال 2014 منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به کیت هارینگتون، امیلی براونینگ، کیفر ساترلند، جرید هاریس، و جسیکا لوکاس اشاره کرد.

فیلم های نوروزی شبکه پنج


شبکه پنج در نوروز آینده، 14 فیلم سینمایی تدارک دیده است که در میان آنها نام فیلم «آلیس آرام» که بازیگر زن آن - جولیان مور - برای بازی در آن اسکار گرفت نیز دیده می‌شود.
جدال در تاریکی
عده ای از ماموران آتش نشانی همزمان با شب سال نو ، درگیر حادثه آتش‎سوزی در یک خانه نوشابه‎سازی و انفجار لوله‌های گاز در یک نیروگاه برق می شوند. آنها تمام تلاش خود را برای نجات مصدومان و مهارکردن آتش می‌کنند و در نهایت با به خطر انداختن جان خود موفق می شوند و مسئولیت خود را به پایان می رسانند.
تشنه سرعت 2
دنی کروگد، که از کودکی رویای شرکت در مسابقات اتومبیلرانی جهانی و برنده شدن در آنها را دارد برای گذراندن یک دوره تکمیلی به مدرسه اتومبیلرانی می رود تا مهارت‌های جدیدی را بیازماید ، اما در این دوره به علت هماهنگ نبودن او با جیک که هم‌گروهی‌اش است نمی تواند مدرک قهرمانی کسب کند...
انیمیشن پرورو کوچولو در مسابقه سورتمه‌رانی
پرورو پنگوئن کوچولوی کنجکاو و دوستانش در دهکده ، اشتباهی باعث فرود اجباری هواپیمای حامل سورتمه برای مسابقات سورتمه سواری روی یخ می شوند. دو لاک‎پشت خلبان هواپیما ادعا می کنند که قهرمانان مسابقه سورتمه‌رانی هستند. با تشویق خلبانان ، پرورو و دوستانش برای شرکت در مسابقه قهرمانی راهی شهر نورٍ پیا (سرزمین شمالی) می شوند...
پدینگتون
یک خرس اهل جنگل‌های پرو، برای یافتن خانه ای جدید به لندن سفر می کند. او که از نژاد خرس‌های کمیاب است بنابر گفته های کاوشگری که به جنگل محل زندگی او و خانواده اش سفر کرده ، تصور می کند که شهر مکانی است با حضور آدم های مهربان و مهمان نواز که از او استقبال گرمی خواهند کرد. اما بر خلاف انتظارش وقتی به شهر می رسید، خود را تنها و بی خانمان در می یابد تا این که خانواده مهربان براون با او آشنا می شوند و او را با خود به خانه شان می برند تا به او برای پیدا کردن کاوشگر قدیمی کمک کنند...
فراری
جانگ وو یک راننده تاکسی است.وقتی یک شب به طور اتفاقی مسافری را سوار می کند و به مقصد می رساند متوجه می شود ، او که در صندلی عقب نشسته بوده به قتل رسیده است. پلیس از طریق دورببن های مداربسته رد او را می گیرد و او را می یابد ولی چانگ وو هر چقدر به پلیس توضیح می دهد که بی گناه است و نمی داند قاتل کیست فایده ای ندارد و به همین خاطر فرار می کند...

فیلم‌های نوروزی تلویزیون

هشدار برای کبرا 11- عملیات مخوف :
الکس همکار جدید سمیر قبل از این مدتی به ناحق متهم به همکاری با باندهای مواد مخدر بوده و به زندان افتاده است، اما اکنون به عنوان پلیس بزرگراه کار می کند. وی با پسری به نام فلیکس نویبار آشنا شده که پدرش را از دست داده است .یک گروه نامعلوم قصد گروگان گرفتن فلیکس را دارند که درگیری ایجاد می شود و مادر فلیکس طی آن به قتل می رسد . الکس و سمیر موضوع را پیگیری می کند و به دو تبهکار به نام اسملکین و گربر می رسند و تحویل قانون شان می دهند اما این دو با چیره دستی وکیل خود تبرئه می شوند.الکس و سمیر درگیر این فکر می شوند که قوانین در کشور المان نقص هایی دارند که موجب رهایی قاتلان و تبهکاران از مجازات می شوند...
شک معقول
میچ بروکدن وکیلی که در کارش موفق است ناخواسته درگیر ماجرای یک سانحه تصادف با ماشین خود می شود و به علت ترس فراوان از محل حادثه می گریزد. اما با وقوع اتفاقات گوناگون و دستگیری شخص به نام دیویس ماجرا طور دیگری پیش می رود و میچ متوجه می شود که ویویس قاتل یکسری قتل های زنجیره ای است که انها را به دنبال انتقام پس از کشته شدن خانواده اش انجام داده است و تصادف صحنه سازی شده با ماشین میچ نیز به دست دیویس طراحی شده بوده است...
شب در موزه 3 / راز لوح
لری ، نگهبان موزه ،یک شب به همراه دوستانش در حال اجرای یک نمایش ویژه برای مهمانان موزه است که ناگهان همه چیز به هم می ریزد و دوستان لری که همه از اشیا و مجموعه های موزه هستند دچار اختلال در رفتارشان می شوند. لری متوجه می شود که ریشه مشکل در لوحی اسرارآمیز است که به تدریج رنگش عوض می شود و زنگ زده می شود. با زنگ زده شدن کامل لوح دوستان او در موزه هم خاصیت ویژه ی خود را از دست می دهند و نابود می شوند . لری برای حل این مشکل مجبور می شود به لندن سفر کند و با سلطانی در موزه لندن دیدار کند که راز لوح را می داند و می تواند از خطر نابود شدن آن جلوگیری کند..
دزدان دریایی
کشتی حامل پرچم و مهر حاکم جدید گوگوریو در دریا غرق می شود و جعبه حاوی مهر سلطنتی توسط یک نهنگ بلعیده می شود . حاکم گوگوریو به وزیر خود دستور می دهد هر طور شده نهنگ را شکار کنند و جعبه حاوی مهر را از شکم آن بیرون بیاورند. وزیر تعدادی از دزدان دریایی را مامور این کار می‌کند و آنها را تهدید می کند چنانچه این ماموریت را انجام ندهند آنها را دستگیر و زندانی خواهد کرد...
یک روز سخت
جئون سو که یک کارآگاه پلیس است در یک شب بارانی با عابری تصادف می کند و به تصور این که تصادف منجر به مرگ عابر شده جنازه او را مخفی می کند. روز بعد تلفن های مشکوکی به او شده و شخصی مدعی می شود که شاهد تصادف بوده است و در صورتی که جنازه را به او تحویل ندهد به روًسای پلیس اطلاع خواهد داد. جئون سو طی اتفاقات متوجه می شود شخصی که به او زنگ می زند نیز پلیس فاسدی است که با توقیف غیرقانونی مواد مخدر ، دوباره مواد توزیع می کند و کسی که جئون سو در شب بارانی با او تصادف کرده است یکی از رقبای او در توزیع مواد مخدر بوده و قبل از تصادف نیز با گلوله کشته شده است..
هیجان زندگی
دوی لال سینگ ،که همیشه به دنبال داشتن هیجان در زندگی اش بوده است ، پس از دیدن صحنه مرگ عمدی والدین یک بچه سرطانی به دست خودشان (خودکشی) به علت نداشتن پول برای نجات فرزندانشان تصمیم می گیرد این بار با سرقت از افرادی که مال اندوزی غیرقانونی می کنند و به قشرهای محروم جامعه فکر نمی کنند، زندگی جدیدی را دنبال کند...
من هنوز آلیس هستم
آلیس هالند، استاد دانشگاه در رشته زبان شناسی که بسیار در کار خود موفق و قدردانی شده و صاحب کتاب های مهمی در این رشته است.یک روز حین یک بازی حافظه با فرزندش و وقتی تنها چند روز از جشن تولد 50 سالگی اش گذشته متوجه اختلالاتی در حافظه خود می شود. به پزشک مراجعه می کند و پزشک متخصص اعصاب وی پس از انجام دادن آزمایش های مربوط متوجه می شود که آلیس در حال مبتلا شدن به بیماری آلزایمر است. آلیس ابتدا این موضوع را از همسر و خانواده اش مخفی می کند ، اما وقتی متوجه می شود بیماری اش در حال پیشروی است چاره ای نمی بیند جز این که موضوع را به آنها بگوید..
لاک‌پشت‌های نینجا
آپریل انیل ، خبرنگار زن جوانی است که به دنبال تهیه خبر از موضوعاتی جنجالی است. در حالی که شهر در خطر کشتار و غارت مردم به دست گروهی جنایتکار به نام گروه چکمه است. انیل سعی دارد متفاوت ترین اخبار را از حوادث مربوط به آنها تهیه کند و در این حین با قهرمانان عجیبی که لاک پشت های نینجا هستند آشنا می شود. پس از ارتباط با آنها متوجه می شود این لاک پشت ها همان‌هایی هستند که در آزمایشگاه ژنتیکی پدرش تحت آزمایش بوده‌اند..


فیلم های نوروزی شبکه نمایش


شبکه نمایش که در رویکرد جدید خود به عنوان شبکه فیلم وسریال شناخته می شود ، فیلمها وسریالهای متنوع  و سرگرم کننده جدیدی را برای پخش نوروز 94 پیش بینی کرده است.به گفته محمد حسام پور، مدیر تامین برنامه شبکه نمایش ، در ایام نوروز 94 ، شبکه نمایش در ساعات 17،20،23، 1 بامداد فیلم سینمایی پخش خواهد نمود. موضوع اکثر فیلمهای سینمایی شبکه نمایش در نوروز خانوادگی و سرگرم کننده و معطوف به سینمای شرق است.حسام پور ، فیلمهای شاخصی از سینمای ژاپن ، چین، کره جنوبی به نامهای آسمان و زمین، کارگاه نمونه ( با بازی جت لی ) ، سه گانه شمشیر زن دوره گرد ، به دنبال رونی ، سامورایی رامن فروش ، ماموریت غیر ممکن سامورایی ، کوهستان تسویاکی، خلبان ابدی ، شنای بدون نفس، در راه خانه، داستان پلیسی 3 ( با بازی جی چان ) ، کارگاه خصوصی را از  جمله فیلمهای نوروزی شبکه نمایش عنوان کرد.

فرآوری: منیژه خسروی
بخش سینما و تلویزیون تبیان


منابع: فارس ، ایسنا