تبیان، دستیار زندگی
ال؛ شكست سایپا ، پیروزی استقلال هفته‌ی دهم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی استقلال تهران و شكست سایپا صدرنشین همراه بود. در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز تیم فوتبال استقلال تهران با نتیجه‌ی دو بر یك میزبان خود برق شیراز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتا یج هفته‌ی دهم لیگ برتر فوتبال؛

شكست سایپا ، پیروزی استقلال


هفته‌ی دهم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی استقلال تهران و شكست سایپا صدرنشین همراه بود.

در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز تیم فوتبال استقلال تهران با نتیجه‌ی دو بر یك میزبان خود برق شیراز را شكست داد. برای استقلال اصغر طالب‌نسب و سیاوش اكبرپور و برای برق محمد مطوری گلزنی كردند.

در این دیدار پربرخورد پیروز قربانی مدافع استقلال در دقیقه‌ی 86 به دلیل خطای عمد و زدن توپ با دست از بازی اخراج شد. همچنین انصافی بازیكن برق نیز به دلیل خطای عمد بر روی علی انصاریان در دقیقه‌ی 90 با دریافت كارت قرمز از بازی اخراج شد. همچنین سیاوش اكبرپور، مهاجم استقلال كه به حركت بازیكن برق شیراز معترض بود، از سوی داور اخراج شد.

در دیگر دیدار هفته‌ی دهم نیز تیم صدرنشین سایپا با نتیجه‌ی دو بر صفر مقابل استقلال اهواز متوقف شد. در این دیدار كه در ورزشگاه نفت اهواز و به میزبانی استقلال برگزار شد فریدون فضلی دو بار موفق به گشودن دروازه‌ی سایپا شد.

در ورزشگاه تختی انزلی نیز تیم فوتبال ملوان با نتیجه‌ی سه بر دو مغلوب صباباتری شد.

ابومسلم نیز در ورزشگاه ثامن مشهد با نتیجه‌ی یك بر یك مقابل مس كرمان متوقف شد.

در ورزشگاه ایران خودرو پیكان‌شهر نیز تیم پیكان با دو گلی كه محسن بیاتی‌نیا به ثمر رساند موفق به پیروزی دو بر یك مقابل ذوب‌آهن اصفهان شد.

سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با تك گل حمید عزیززاده میهمان خود پاس تهران را شكست داد

سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با تك گل حمید عزیززاده میهمان خود پاس تهران را شكست داد.

بدین ترتیب تیم فوتبال سایپا با 21 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند. استقلال نیز با همین امتیاز جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داد.

هفته‌ی دهم مسابقات لیگ برتر پنجم آذر ماه با دیدار راه‌آهن تهران و فولاد خوزستان پایان می‌یابد.