تبیان، دستیار زندگی
به منظور خدمت رسانی به حجاج بیت الله الحرام و تشویق برای کمک به خانواده های نیازمند، حجاج امسال طی طرح "ذبح الکترونیکی" از طریق شبکه و پست الکترونیکی، درخواست قربانی خود را گزارش می دهند. بانک توسعه اسلامی اولین توافقنامه ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عید قربان امسال حجاج" ذبح الکترونیکی" دارند


به منظور خدمت رسانی به حجاج بیت الله الحرام و تشویق برای کمک به خانواده های نیازمند، حجاج امسال طی طرح "ذبح الکترونیکی" از طریق شبکه و پست الکترونیکی، درخواست قربانی خود را گزارش می دهند.

بانک توسعه اسلامی اولین توافقنامه الکترونیکی خود را با همکاری بانک تجاری عربستان منعقد کرد تا در چارچوب خدمت رسانی به حجاج طرح "ذبح الکترونیکی" را بر اساس گزارش حجاج اجرا کند.

برنامه ریزی الکترونیکی این طرح از طریق شبکه اینترنت برای خدمت رسانی به حجاج عربستان و کشورهای دیگر طراحی شده است.

این سیستم فرصتی برای خرید قربانی از طریق کوپنهای خاصی را فراهم می کند و این کار از طریق بلیط‌های اطمینان یا حواله های مالی انجام می گیرد و پس از اطلاع و گزارش مشتری از طریق پست الکترونیکی، عملیات ذبح فورا انجام می شود.

بدریه دلیجان رئیس هیئت مدیره شورای خیریه زنان خلیج با بیان اینکه این اقدام بسیار عالی است، گفت: خدمات الکترونیکی اقدامی مثبت است و حمایت از فقرا و نیازمندان را تسهیل می کند.

دلیجان اظهار داشت: سالانه در طول ایام حج، از بانک توسعه اسلامی نزدیک به 600 قربانی می رسد که کمیته قربانی در این شورا به توزیع مستقیم به نیازمندان، خانواده های فقیر و بیوه زنان می پردازد.

منبع : خبرگزاری مهر


مطالب مرتبط:

1. ثبت نام اینترنتی آزمون كارشناسی ارشد

2. یك روز زندگی در شهر الكترونیك

3. خطرات زندگى الكترونیكى (1)