تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان به منظور جریان سازی در امر پژوهش از جشنواره فناوری های آموزشی و محتوای دیجیتال «فنامد» حمایت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان حامی جشنواره فنامد

تبیان حامی جشنواره فنامد

موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان به منظور جریان سازی در امر پژوهش از جشنواره فناوری های آموزشی و محتوای دیجیتال «فنامد» حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی، جشنواره فنامد با توجه به گسترش استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط نوجوانان از یک سو و توسط نظام‌های آموزشی از سوی دیگر، با شرکت گسترده دانش‌آموزان، معلمان، مدارس، و شرکت‌های تولیدکننده سرویس و محتوای آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌گردد.
 این جشنواره با شرکت مدارس، دانش‌آموزان، معلمان، شرکت‌های تولیدکننده خدمات یا محتوای دیجیتال، و شرکت‌کنندگان آزاد برگزار می‌ شود.  بر اساس قالب‌های اعلام شده، مدارس آثار برتر معلّمان و دانش آموزان خود و قالب‌های مربوط به بخش مدرسه را از طریق پرتال جشنواره به نشانی fanamad.ir به دبیرخانه ارسال نمایند. پس از بررسی هییت داوران، آثار برگزیده معرّفی شده و در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار می گیرند. به افراد و مدارس برتر جوایز ویژه‌ای به همراه حق استفاده از برخی خدمات آموزشی برگزیده بر بستر فضای مجازی اهدا خواهد شد. لازم به ذکر است که معلّمان و دانش آموزان به صورت مستقل هم می توانند آثار خود را در جشنواره شرکت دهند. نقش مدرسه ساماندهی و تشویق معلمان و دانش‌آموزان خود برای تولید محتوا و فناوری‌های آموزشی دیجیتال و شرکت در جشنواره فنامد است.
«معرّفی روش ها و بسترهای نوین آموزشی به جامعه بزرگ تعلیم و تربیت کشور - عمومی سازی تولید محتوا و استفاده از فناوری های نوین آموزشی در سطح ملی - ایجاد بستری برای شکل‌گیری رقابتی سازنده میان دانش آموزان خلاق ایرانی - کمک به فرهنگسازی استفاده صحیح از فناوری اطلاعات در جامعه دانش آموزی کشور - توانمندسازی دانش آموزان و معلّمان در بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی - تشویق مدارس برای حرکت به سمت استفاده از فرصت های موجود در فضای مجازی» از اهداف این جشنواره معرفی شده اند.

گفتنی ست موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان یکی از حامیان اصلی برگزاری این جشنواره پژوهشی ست.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی  http://tebyan.net/ مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی