تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام مهدوی گفت: فضای مجازی برای ما فرصت است از آن جهت که فضای جدیدی را در اختیار ما قرار می دهد تا فرهنگ غنی خود را به تمام دنیا گسترش دهیم لذا باید زندگی اسلامی با تمام دستوراتش در قالب این فضا به دنیا معرفی شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

زندگی اسلامی در قالب فضای مجازی به دنیا معرفی شود

حجت‌الاسلام مهدوی

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: فضای مجازی برای ما فرصت است از آن جهت که فضای جدیدی را در اختیار ما قرار می‌دهد تا فرهنگ غنی خود را به تمام دنیا گسترش دهیم لذا باید زندگی اسلامی با تمام دستوراتش در قالب این فضا به دنیا معرفی شود.
به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در پنجمین جشنواره وبلاگ‌نویسی تشکل‌های دینی و موسسات وابسته به سازمان تبلیغات لرستان با محوریت سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی که سه‌شنبه، 19 اسفند‌ماه در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: هر روز فناوری‌های جدیدی در اختیار بشر قرار می‌گیرید که فضای ذهن انسان را درگیر می‌کند که یکی از این تکنولوژی‌ها فضای مجازی است.

وی با بیان این‌که دنیای مجازی اعم از موج اول تا موج چهارم برای ما هم فرصت و هم تهدید هستند، ادامه داد: فضای مجازی برای ما فرصت است از آن جهت که فضای جدیدی را در اختیار ما قرار می‌دهد تا فرهنگ غنی خود را به تمام دنیا گسترش دهیم به‌طور مثال باید زندگی اسلامی با تمام دستورات به تمام دنیا معرفی شود.

مهدوی‌امین در بیان ضرورت و شناخت و حضور در فضای مجازی در حال حاضر اظهارکرد: رهبری ما می‌فرماید اگر رهبر انقلاب نبودم مسئول فضای مجازی می‌شدم، لذا می‌بایست نیمی از 2000 تشکل سازمان تبلیغات لرستان در فضای مجازی فعالیت کنند.

وی در تشریح فعالیت‌های سازمان تبلیغات در فضای مجازی بیان کرد: سایت تبیان وابسته با سازمان تبلیغات یکی از برترین سایت‌های کشور است کمااینکه خبرگزاری مهر نیز در سطح کشور و در سطح استان لرستان از موفق‌ترین خبرگزاری‌ها است.

مدیرکل تبلیغات لرستان با اشاره به این‌که هر سال جشنواره وبلاگ‌نویسی در سطح استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره در سال آینده دارای مرحله کشوری خواهد بود و تمام کسانی‌که در این راستا فعالیت می‌کنند لازم است که سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی را به شکل زیبایی معرفی کنند و علاوه بر کمیت به کیفیت کار نیز توجه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی