تبیان، دستیار زندگی
شود ویژه برنامه رادیوی «روز دیدار» دوشنبه (29 آبان) به مناسبت دیدار دكتر احمدی‌نژاد ـ رییس جمهور ـ از رسانه ملی به طور مستقیم از رادیو جوان پخش شد. گزارش خبرنگار سرویس رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) از این برنام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارشی كه در خاطرات رییس جمهور حك می‌شود

ویژه برنامه رادیوی «روز دیدار» دوشنبه (29 آبان) به مناسبت دیدار دكتر احمدی‌نژاد ـ رییس جمهور ـ از رسانه ملی به طور مستقیم از رادیو جوان پخش شد.

گزارش خبرنگار سرویس رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) از این برنامه حاكی است: بخشی از این ویژه برنامه به پخش گفت‌وگوی گزارشگر شبكه‌ی جوان با رییس‌جمهور اختصاص داشت كه گوینده برنامه از این گفت‌وگو به عنوان دیدار تاریخی و به یاد ماندنی گزارشگر رادیو با رییس‌جمهور یاد كرد و گفت« اسم این گزارشگر حتما در خاطرات دكتر احمدی‌نژاد حك می‌شود.»

احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسش گزارشگر رادیو جوان مبنی بر این كه چقدر به رادیو جوان گوش می‌كنید گفت« رادیو گوش می‌كنم البته نه به صورت مرتب و بیست و چهارساعته»

وی در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر این كه كارایی مشاوران جوانی كه برای همه ارگان‌ها انتخاب شده‌اند معلوم نیست توضیح داد: آن‌ها مشغول به كار و فعالیت هستند.

گزارشگر برنامه در پایان گفت‌وگوی خود مجوز رفتن به سراغ این مشاوران جوان را از رییس جمهور گرفت.

به گزارش ایسنا، در بخش دیگری از این برنامه حضور رییس‌جمهور در استودیو شماره یك رادیو، اجرای برنامه‌ی هنرمندان جمعه ایرانی غیر مستقیم گزارش شد و احمدی‌نژاد در جمع كاركنان رادیو گفت« خستگی چند ماه از تنم بیرون آمد» احمدی‌نژاد در سخنان خود بر نقش رادیو در حفظ و صیانت فرهنگ، زبان و ادبیات فارسی تاكید كرد.

بر اساس این گزارش در طول این ویژه برنامه هم‌چنین به دستاوردهای مختلف دولت طی یكسال و پنج ماه فعالیت پرداخته شد و همچنین بخش‌هایی از نطق‌های انتخاباتی رییس‌جمهور درباره جوانان، مهاجرت مغزها، چشم‌اندازه بیست ساله و... پخش شد.

پخش گزارش‌های مردمی در خصوص انتقاد از عملكرد دولت و خواندن حرف‌های مردم با شخص رییس‌جمهور وانتظارات آنها در قالب پیام كوتاه بخش‌های دیگری از این ویژه برنامه را تشكیل می‌داد.

«سلام بر مرد خدا»، «سلام به عزیز ایران زمین»، «سلام بر مرددلیران و شیران»، «سلام بر كسی كه ایران را نزد ایرانیان زنده كرد»، «سلام بر بزرگ فقرا»، «آقای دكتر فقط تعریف شماست پس كجاست نفت»،«خدا قوت ما هنوز نفت را سر سفره مردم ندیدیم»، «چرا گرانی از بین نمی‌رود»، «آقای رییس‌جمهور تو كه این قدر به فكرمردم هستی به فكر بیمه خانم‌های خانه‌دارنیز باش»، «چرا به اهواز تشریف نمی‌آورید»، «چرا به اصفهان نمی‌آیید»، «از شما خواهش می‌كنیم به بابل بیایید»،« چرا به مازندران نمی‌آیید»، «فكری هم به حال جاده ورامین بكنید» و«‌دست پدر و مادر شهدا را هم بگیرید» تعدادی از پیام‌های كوتاه مردم بود كه در طول برنامه «روز دیدار» از شبكه جوان پخش و اعلام شد سی‌دی این پیام‌ها به رییس جمهور ارائه خواهد شد.

هم‌چنین در طول ویژه برنامه «روز دیدار» سرودهایی چون «ای ایران ای مرز پر گهر» بنان، «ایران من ایران من» اقتداری، «من به شوق آسمانت» نوری، ایران خورشیدی تابان دارد و ... و سرودهای دیگری با مضامین ملی و میهنی پخش می‌شد.

یكی از گویندگان این ویژه برنامه در پایان ابراز امیدواری كرد: رادیو از بركات و فواید دیدار ریاست جمهور بهره‌مند شود.

منبع: ایسنا