تبیان، دستیار زندگی
ردم تیم النصر امارات به لطف درخشش مهاجمان ایرانی خود نتایج خوبی را در سه هفته‌ی اخیر لیگ این كشور به دست آورده و فردا در دیداری حساس به مصاف الامارت كه حسین كعبی و رضا عنایتی را در اختیار دارد، می‌رود. فرهاد مجیدی در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرهاد مجیدی: به استقلال بر می‌گردم


تیم النصر امارات به لطف درخشش مهاجمان ایرانی خود نتایج خوبی را در سه هفته‌ی اخیر لیگ این كشور به دست آورده و فردا در دیداری حساس به مصاف الامارت كه حسین كعبی و رضا عنایتی را در اختیار دارد، می‌رود.

فرهاد مجیدی درباره‌ی مسائل مختلفی همچون وضعیت اش در لیگ امارات، نتایج كسب شده النصر، دعوت نشدن به تیم ملی و بازگشتش به استقلال با ایسنا سخن گفت:


• در هفته‌های اخیر النصر نتایج خوبی كسب كرده، وضعیت ات چگونه است؟

شكر خدا، از یك ماه گذشته بدنم در شرایط خوبی قرار گرفته است و موفق شده ام كه از چهار بازی گذشته النصر در سه بازی گلزنی كنم، تمام تلاشم را می‌كنم كه همین روند را ادامه دهم.


• النصر برخلاف اوایل فصل در چند هفته‌ی قبل پیروزی‌های خوبی را به دست آورده است، شرایط تیم تان به چه صورت است؟

با توجه به تمرینات ویژه‌ای كه مربی برای تیم در نظر گرفته است، در چهار هفته‌ی قبل نتایج بسیار خوبی گرفته ایم، هفته‌ی پیش هم در داربی، الوصل را بردیم و فردا باید با الامارت بازی كنیم.


• فردا با الاماراتی بازی می‌كنید كه عنایتی و كعبی را در اختیار دارد، رویارویی چهار بازیكن ایران چگونه خواهد بود؟

بله، فكر می‌كنم كه دیدار جذابی باشد. امیدوارم كه بتوانیم با پیروزی برابر الامارت به نتایج خوبی كه در هفته‌های قبل كسب كرده ا یم، ادامه دهیم و معتقدم كه با ادامه این روند می‌توانیم در هفته‌های بعد جز مدعیان باشیم.


• عملكرد ایرانی‌های لیگ امارات را چگونه می‌بینی ؟

همه‌ی بازیكنانی كه به لیگ امارات آمده اند، بهترین عملكرد خود را ارایه كرده‌اند، تمام بازیكنان ایرانی جز وزنه‌های موثر تیم شان هستند و فكر می‌كنم در صورت ادامه‌ی این روند ( بازی‌های خوب بازیكنان ایرانی ) سال بعد بازیكنان بیشتری از ایران به لیگ امارات بیایند.


• پس از دوبار دعوت شدن به تیم ملی برای بازی برابر كره‌ی جنوبی به تیم ملی دعوت نشدی؟

به هر جهت قلعه نویی سرمربی تیم ملی است و بر اساس تفكراتش بازیكنان را به تیم ملی دعوت می‌كند، من هم به عنوان یك بازیكن، وظیفه دارم كه در تیم باشگاهی‌ام، نمایش‌های خوبی ارایه بدهم تا بتوانم نظر مربیان تیم ملی را جلب كنم، من هیچ مشكلی با امیر قلعه نویی ندارم و به هر حال برای دعوت دوباره به تیم ملی تمام تلاش را می‌كنم و سایر مسائل به قلعه نویی بستگی دارد.


• تیم ملی در دی ماه در امارات با بایرن مونیخ و‌ هامبورگ بازی خواهد داشت، نظرت درباره‌ی این بازی‌ها چیست؟

این چنین بازی‌هایی می‌تواند، بازیكنان تیم ملی را در شرایط مسابقه‌ای سخت قرار دهد، با توجه به حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، برگزاری چنین بازی‌هایی می‌تواند وزن تجربه را در تیم ملی ما، بالاتر ببرد، البته نباید از بازی مقابل تیم‌های ملی بزرگ هم غافل بود، چرا كه در صورت انجام چنین بازی‌های می‌توانیم اختلاف خودمان را با تیم‌های بزرگ جهان كم كنیم.


• به فكر بازگشت به ایران هستی؟

من هم اكنون قراردادی دو ساله با النصر دارم، این قرارداد سال آینده به پایان می‌رسد، این روزها تمام فكر و ذكرم موفقیت تیم‌ام است. اما دوست دارم كه در سال‌های آخر فوتبالم، به استقلال بازگردم و به احتمال فراوان پس از پایان قراردادم با النصر به استقلال باز خواهم گشت تا بار دیگر روزهای خوش بودن در این تیم را با كمك دیگر بازیكنان تكرار كنم!