تبیان، دستیار زندگی
گروه موسسه‌ی مستندسازی شهید آوینی در ورزشگاه كارگران تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران صبح امروز با حضور كلیه‌ی بازیكنان این تیم در مجموعه‌ی ورزشی كارگران برگزار شد و این در حالی بود كه مصطفی دنیزلی، سرمربی تركیه‌ای این تیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمرین پرسپولیس بدون دنیزلی

گروه موسسه‌ی مستندسازی شهید آوینی در ورزشگاه كارگران


تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران صبح امروز با حضور كلیه‌ی بازیكنان این تیم در مجموعه‌ی ورزشی كارگران برگزار شد و این در حالی بود كه مصطفی دنیزلی، سرمربی تركیه‌ای این تیم در تمرینات حضور نداشت.به گزارش ایسنا تیم فوتبال پرسپولیس كه در چارچوب رقابت‌های هفته‌ی دهم لیگ برتر روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فجر شهید سپاسی شیراز می‌رود، تمرینات آماده‌سازی خود را برای رویارویی با این تیم در محل ورزشگاه كارگران برگزار كرد و بازیكنان پرسپولیس زیر نظر استیلی و نورالدین به مدت یك ساعت و نیم تمرین كردند.

بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس كه در ابتدا با گرم كردن ودویدن به دور زمین تمرینات را آغاز كردند، سپس با تقسیم شدن به سه گروه تمرینات تاكتیكی و كار با توپ را ادامه دادند.در نبود مصطفی دنیزلی كه ظاهرا به دلیل سرماخوردگی شدید در تمرینات امروز حاضر نبود، حمید استیلی و دستیار تركیه‌ای دنیزلی تمرینات را رهبری كردند.صلاح حسن، بازیكن عراقی پرسپولیس كه با تنبیه دنیزلی مواجه شده است همانند تمرینات روز گذشته جدا از سایر بازیكنان و به صورت انفرادی تمرین كرد. در ضمن با كنترل نورالدین هیچ كدام از مربیان حق مشاركت در تمرینات انفرادی صلاح حسن را نداشتند.مهرزاد معدنچی و الونگ الونگ نیز كه به دلیل سه اخطاره بودن دیدار مقابل فجر شهید سپاسی را از دست داده اند، به صورت جداگانه و با دویدن به دور زمین تمرینات خود را به پایان رساندند. مهرزاد معدنچی نیم ساعت زودتر از پایان تمرینات ورزشگاه كارگران را ترك كرد.در پایان تمرینات امروز، بازیكنان با تقسیم شدن به دو گروه سبز و قرمز به بازی تمرینی با یكدیگر پرداختند. حضور یك گروه فیلمبردار از موسسه‌ی مستندسازی شهید آوینی نیز از دیگر موارد تمرینی امروز پرسپولیس بود كه ظاهرا این مستند اختصاص به زندگی ورزشی حمید استیلی دارد و قرار است پس از تدوین در یكی از شبكه‌های تلویزیونی به نمایش درآید.دروازه‌بانان پرسپولیس نیز با اضافه شدن علیرضا حقیقی به صورت كامل و زیر نظر نورالدین تمرین كردند.

حدود پنجاه تماشاگر پرسپولیس نیز تمرینات را از نزدیك تماشا كرده و به تشویق بازیكنان پرداختند.

تماشاگران در حمایت از الونگ الونگ و انتقاد از سیاوش اكبرپور و هم‌چنین حمایت از تیم پرسپولیس شعارهایی را سر دادند.

پرسپولیس رکورد می شکند .