تبیان، دستیار زندگی
والیبال جهان ـ ژاپن؛ والیبال ایران ؛ مغلوب ترس و بی تجربگی تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در رقابتهای جهانی هم شکست را پذیرفت. به گزارش تبیان تیم ایران در دومین بازی خود صبح امروز برابرونزوئلا قرار گرفت و به رغم شای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز شانزدهمین دوره‌ی مسابقات قهرمانی والیبال جهان ـ ژاپن؛

والیبال ایران ؛ مغلوب ترس و بی تجربگی


تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در رقابتهای جهانی هم شکست را پذیرفت.

به گزارش تبیان تیم ایران در دومین بازی خود صبح امروز برابرونزوئلا قرار گرفت و به رغم شایستگی و برتری هایی که در طول بازی از خود نشان داد ، در نهایت به دلیل تجربه کمتر با حساب 3 – 1 مغلوب ونزوئلا شد.

تیم ایران در ست دوم با نتیجه 25 به 23 حریف خود را شکست داد اما در ست های اول ، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 – 20 ، 25 – 17 و 25 – 20 از حریف خود شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران دیروز هم، به مصاف تیم قدرتمند جمهوری چك رفت كه در پایان 3 بر صفر و با نتایج (23 - 25)، (19 - 25) و (22 - 25) نتیجه‌ی این بازی را به حریف خود واگذار كرد.

اكبری، حسینی، تركاشوند، ظریف، منصوری و نادی، بازیكنان تیم ملی والیبال كشورمان بودند كه در ابتدای این بازی در تركیب اصلی تیم ملی قرار گرفتند.

تیم ایران در آن بازی هم امیدوار کننده بود اما نتوانست از برتری های خود استفاده کند.

در برابر چک در گیم اول ملی‌پوشان كشورمان تا حدودی تحت نام حریف و شرایط مسابقه قرار گرفته بودند.

در گیم دوم و سوم ملی‌پوشان كشورمان هر چند نسبت به گیم اول بازی بسیار بهتری را انجام دادند و حتی در گیم سوم تا امتیاز 19 از حریف قدرتمند خود جلو بودند، اما در نهایت نتوانستند در مقابل تجربه بالای بازیكنان چك مقاومت كنند.

همچنین در ادامه این رقابتها والیبالیستهای کشورمان از ساعت 12:30 دقیقه به مصاف تیم پر قدرت ایتالیا می رود .

ملی پوشان تهران را به مقصد ژاپن ترک کردند .