تبیان، دستیار زندگی
چهارمین نشست واسطین ازدواج طرح همسان گزینی تبیان صبح روز پنجشنبه سی ام بهمن ماه 1393 در سالن کنفرانس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش چهارمین نشست واسطین ازدواج طرح همسان گزینی تبیان

چهارمین نشست واسطین ازدواج طرح همسان گزینی تبیان

چهارمین نشست واسطین ازدواج طرح همسان گزینی تبیان صبح روز پنجشنبه سی ام بهمن ماه 1393 در سالن کنفرانس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست علاوه بر مدیران موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، دکتر گلزاری؛ معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  و جمعی از واسطین و معرفین ازدواج که در طرح همسان گزینی تبیان ثبت نام کرده اند؛ حضور داشتند.

چهارمین نشست واسطین ازدواج طرح همسان گزینی تبیان

در این نشست علاوه بر سخنرانی آموزشی و ارائه گزارشی از پیشرفت این طرح، برنامه پاسخ به سوالات واسطین ازدواج نیز اجرا گردید . تشریح برنامه های جدید و چگونگی به اشتراک گذاری اطلاعات معرفین و نحوه جدید ثبت نام ویژه واسطین نیز از دیگر برنامه های این نشست بود.

این برنامه راس ساعت 9 صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید . قبل از آن از ساعت هشت و سی دقیقه پذیرش مدعوین توسط همکاران تبیانی در سالن کنفرانس سازمان تبلیغات اسلامی آغاز شده بود.

خانم حسینی؛ مدیر پروژه طرح همسان گزینی تبیان

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ؛ سرکار خانم حسینی مدیر پروژه همسان گزینی ضمن خوشامدگویی به مدعوین ؛ گزارشی از پیشرفت پروژه همسان گزینی به حاضرین ارائه کردند.

خانم نیک پور؛ کارشناس راستی آزمایی طرح همسان گزینیخانم پایدار؛ کارشناس راستی آزمایی طرح همسان گزینی

پس از آن خانم ها نیک پور و پایدار؛ کارشناسان راستی آزمایی طرح همسان گزینی، به تشریح چگونگی به اشتراک گذاری اطلاعات بین معرفین و همچنین نحوه ثبت نام در فرم جدید طرح همسان گزینی پرداختند.

جلسه پرسش و پاسخ مدیران و واسطین طرح همسان گزینیجلسه پرسش و پاسخ مدیران و واسطین طرح همسان گزینی

در ادامه این برنامه و پس از استراحتی کوتاه ؛ برنامه پرسش و پاسخ با حضور دست اندرکاران و مسئولین تبیان برگزار گردید .
در برنامه پرسش و پاسخ، دکتر طالب پور؛ مدیرعامل موسسه تبیان، سرکار خانم غروی؛ عضو هسته مرکزی نظارت و ارزیابی واسطین خیر به همراه سرکار خانم حسینی؛ مدیرپروژه طرح همسان گزینی به سوالات واسطین در خصوص همسان گزینی و پیشبرد روند این طرح ملی پاسخ گفتند.

دکتر گلزاری؛ معاونت امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان

دکتر گلزاری؛ معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، میهمان ویژه این نشست بود که در خصوص اهمیت نقش معرفین و واسطه های ازدواج و همچنین اضافه شدن حلقه مشاورین به طرح همسان گزینی تبیان سخنرانی کرد و در خاتمه پاسخگوی سوالات معرفین بود.

تقدیر از فعالان واسطین ازدواج

این برنامه با تقدیر از 9 تن از واسطین طرح همسان گزینی که فعالیت چشمگیری در مدت آغاز به کار طرح همسان گزینی تبیانداشتند، به پایان رسید.

تنظیم: هومن بهلولی