تبیان، دستیار زندگی
معاونت ساماندهی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری چهارمین نشست آموزشی و توجیهی واسطین طرح همسان گزینی به خبرنگار روابط عمومی تبیان گفت: طرح همسان گزینی تبیان دارای حلقه های متعددی است که شامل: هیئت امنای فعالی می باشد که در میان واسطه های ازدواج، افراد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امید بالای دولت به طرح همسان گزینی تبیان

دکتر گلزاری؛ معاونت ساماندهی وزارت ورزش و جوانان

معاونت ساماندهی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری چهارمین نشست آموزشی و توجیهی واسطین طرح همسان گزینی به خبرنگار روابط عمومی تبیان گفت: طرح همسان گزینی تبیان دارای حلقه های متعددی است که شامل: هیئت امنای فعالی می باشد که در میان واسطه های ازدواج، افراد واجد شرایط و مناسب را شناسایی کرده و از طریق سامانه مخصوص به خود به یکدیگر مرتبط ساخته  تا بتوانند اطلاعات خود به اشتراک گذاشته و بر اساس یک روش علمی که در آن توجیه شده و آموزش دیده اند، مسئله همسان گزینی را به انجام برسانند. همچنین در میان این مراحل نیزمراکز مشاوره فعالی حضور دارند که به صورت تخصصی منتخبین طرح همسان گزینی را مورد ارزیابی قرار می دهند.
دکتر گلزاری در تشریح آینده طرح همسان گزینی تبیان افزود: به دلیل نیازی که به مسئله همسریابی جوانان در جامعه وجود دارد، و همچنین وجود سایت های همسریابی غیرمجاز و یا واسطینی که فاقد دانش کافی در این زمینه بودند، باعث شد طرح ملی همسان گزینی با جامعیت بالا راه اندازی شود که امید بسیاری به این طرح می باشد. وی افزود: پیش بینی می گردد تا سالی حداقل 100 هزار ازدواج پایدار و علمی صورت بگیرد.
معاونت ساماندهی وزارت ورزش در خاتمه نیز به تمجدید از عملکرد موسسه تبیان پرداخت و افزود: خوشبختانه موسسه تبیان بر پایه های دینی و مذهبی و با روش های نوین و به روز آغاز به کار کرده است که خود باعث شده مخاطبین بسیاری را جلب خود کند، تا حدودی که روزانه نزدیک به یک میلیون بازدیدکننده از مطالب و مقالات موجود در این سایت استفاده می کنند.
وی با اشاره به زیرساخت های مناسب تبیان و همچنین وجود مدیران علاقمند و توانا در حوزه فرهنگی، موسسه تبیان را یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی کشور دانست که توانسته استفاده بهینه از فضای مجازی کشور بکند.
گفتنی است: چهارمین نشست آموزشی - توجیهی واسطین طرح همسان گزینی تبیان، روز پنجشنبه سی ام بهمن ماه سال جاری در سالن کنفرانس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

تنظیم: هومن بهلولی