تبیان، دستیار زندگی
ده! جواد رضویان، بازیگر گفت: مجموعه تلویزیونی «باغ مظفر» در حال ساخت است ولی فكر می‌كنم «مهران مدیری» مرا فراموش كرده چون هنوز سراغی از من نگرفته است. جواد رضویان ضمن بیان مطلب فوق در گفت وگو با فارس، گفت: مجموعه تلو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جواد رضویان: «مهران مدیری» مرا فراموش كرده!

جواد رضویان، بازیگر گفت: مجموعه تلویزیونی «باغ مظفر» در حال ساخت است ولی فكر می‌كنم «مهران مدیری» مرا فراموش كرده چون هنوز سراغی از من نگرفته است.

جواد رضویان ضمن بیان مطلب فوق در گفت وگو با فارس، گفت: مجموعه تلویزیونی «باغ مظفر» در لوكیشن خیابان یخچال در حال ساخت است ولی هنوز نوبت حضور من در این مجموعه نرسیده است.

وی در ادامه با طفره رفتن از ارائه جزئیات نقشش در این مجموعه گفت: حضورمن در این مجموعه قطعی است و تست گریمم هم انجام شده ولی هنوز نوبت حضور من در این مجموعه فرا نرسیده شاید هم مهران مدیری مرا فراموش كرده باشد.

وی در مورد برخی شایعات كه حضور رضویان در مجموعه باغ مظفر را منتفی می‌دانند، گفت: من نمی‌دانم شایعه‌سازان چه هدفی را از زدن این حرف‌ها دنبال می‌كنند ولی احتمالا به دنبال ایجاد تفرقه و دشمنی بین من و مهران مدیری هستند ولی مطمئن باشید كه ما هیچ مشكلی با یكدیگر نداریم و همه كارها به خوبی پیش می‌رود.