تبیان، دستیار زندگی
بازیكن ایرانی تیم اوساسونای اسپانیا در نخستین روز حضورش در تمرینات تیم ملی ایران گفت: كره برای پیروزی به ایران آمده است اما، ما آنها را دست خالی به كشورشان بازمی‌گردانیم. جواد نكونام افزود: تیم كره حریفی قدرتمند و سرسخت اس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نكونام: كره را دست خالی بدرقه می كنیم


بازیكن ایرانی تیم اوساسونای اسپانیا در نخستین روز حضورش در تمرینات تیم ملی ایران گفت: كره برای پیروزی به ایران آمده است اما، ما آنها را دست خالی به كشورشان بازمی‌گردانیم.

جواد نكونام افزود: تیم كره حریفی قدرتمند و سرسخت است. آنها یكی از تیم‌های حرفه‌ای آسیا هستند و با تمام توان به تهران می‌آیند. پیش از این كره‌ای‌ها شایعه كرده بودند كه با تیم امیدشان به كشورمان می‌آیند اما، زمانی كه اسامی این تیم را مرور می‌كنیم متوجه می‌شویم با بیشتر نفرات اصلی به تهران آمده‌اند.

وی ادامه داد: بی‌تردید كره در بازی چهارشنبه به دنبال پیروزی است و همین شایعه‌ی حضور آنان با تیم امید نیز نشان می‌دهد كه در این بازی می‌خواهند شرایط را به نفع خود رقم بزنند.

نكونام در مورد وضعیت تیم ایران نیز یادآور شد: تیم ایران در این دیدار به غیر از مهدوی‌كیا و رضایی تمامی نفرات را در اختیار دارد و بدون تردید ما با تمام قدرت در برابر كره‌ی جنوبی قرار می‌گیریم، تیم ایران تنها یك هدف دارد و آن هم رسیدن به پیروزی است. ما قصد داریم با شكست دادن كره به عنوان سرگروه به جام ملت‌های آسیا برویم. تاكنون همواره كره در برابر ایران نتایج ضعیفی گرفته است و در بیشتر مواقع ایران تیم پیروز بوده است.

وی با اشاره به نبودن مهدوی‌كیا در دیدار فردا مقابل كره‌ی جنوبی تصریح كرد: نبودن مهدی مهدوی‌كیا كه یك وزنه برای تیم ماست چندان خوب نیست اما، بی‌تردید ما بازیكنان خوبی را در اختیار داریم كه می‌توانند جای مهدوی‌كیا را پر كنند.

جواد نكونام در ادامه به تشریح وضعیتش در تیم باشگاهی‌اش اوساسونا پرداخت و گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در این تیم پیدا كرده‌ام و از این كه اوساسونا را به عنوان تیم این فصل خودم انتخاب كرده‌ام راضی هستم. تلاش می‌كنم تا حضورم در تركیب ثابت اوساسونا تداوم داشته باشد. در هر صورت بازی كردن در لالیگا كار آسانی نیست و من كار دشواری پیش رو دارم. آمادگی بدنی در لیگ اسپانیا حرف اول را می‌زند و من همواره تلاش می‌كنم كه در بهترین وضعیت باشم. خوشبختانه این شرایط به من كمك می‌كند تا همواره با آمادگی به تیم ملی ایران ملحق شوم.

آمار دیدار های ایران و کره جنوبی