تبیان، دستیار زندگی
بازیكن ایرانی بایرن مونیخ آلمان در نخستین روز حضورش در تمرینات تیم ملی ایران گفت: آماده هستیم تا كره‌ی جنوبی را شكست دهیم. علی كریمی كه در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار كرد: آماده‌ی بازی با كره‌ی جنوبی هستم و تصور می‌كنم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی كریمی : از بایرن می روم


بازیكن ایرانی بایرن مونیخ آلمان در نخستین روز حضورش در تمرینات تیم ملی ایران گفت: آماده هستیم تا كره‌ی جنوبی را شكست دهیم.

علی كریمی كه در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار كرد: آماده‌ی بازی با كره‌ی جنوبی هستم و تصور می‌كنم تیم ایران می‌تواند در این دیدار موفق شود. در دو سه روز باقی مانده تمرینات‌مان را با قدرت ادامه می‌دهیم و بی‌تردید با تمام توان به مصاف كره‌ی جنوبی می‌رویم تا این تیم را شكست دهیم.

وی در مورد احتمال گلزنی به كره‌ی جنوبی و سابقه‌ی گلزنی‌اش به این تیم نیز تصریح كرد: مهم نیست كه چه كسی گل می‌زند، بلكه موفقیت تیم ایران اهمیت دارد. فوتبال امروز دنیا بسیار عجیب شده است و هیچ بعید نیست كه دروازه‌بان ما گلزنی كند.

علی كریمی همچنین در مورد وضعیتش در تیم بایرن مونیخ آلمان نیز خاطر نشان كرد: شرایط چندان خوب نیست و من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا به تركیب ثابت بایرن مونیخ راه پیدا كنم.

وی در مورد پیشنهادهای مطرح شده از سوی تیم‌های دیگر به خصوص سالزبورگ اتریش نیز خاطر نشان كرد: همواره پیشنهادهایی وجود داشته است. بحث تیم اتریشی نیز جدی بود اما، من علاقه‌ای به حضور در فوتبال اتریش ندارم.

كریمی در مورد احتمال تمدید قراردادش با بایرن مونیخ نیز خاطر نشان كرد: تصور می‌كنم این فصل آخرین فصل حضورم در بایرن مونیخ باشد.

جدایی علی کریمی از بایرن مونیخ

علی کریمی ، سفیر جام ملت های آسیا 2007