تبیان، دستیار زندگی
امارات ؛ سامره همچنان گل می زند در آغاز هفته دوم مسابقات فوتبال جام اتحادیه باشگاههای امارات روز گذشته سه بازی از گروه A برگزار شد که طی آنها تیمهای الشارجه و الجزیره برابر حریفان خود به برتری دست یافتند و یک بازی به تساوی ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جام اتحادیه باشگاههای امارات ؛

سامره همچنان گل می زند


در آغاز هفته دوم مسابقات فوتبال جام اتحادیه باشگاههای امارات روز گذشته سه بازی از گروه A برگزار شد که طی آنها تیمهای الشارجه و الجزیره برابر حریفان خود به برتری دست یافتند و یک بازی به تساوی انجامید.

به گزارش خبرنگارمهر، در روزی که الجزیره با یک گل برابر الوحده به برتری رسید و با شش امتیاز صدرجدول رده بندی گروه A را از آن خود کرد، تیم الشعب برابر الشارجه تن به شکست 2 بر1 داد.

الشارجه در غیاب رسول خطیبی برابر الشعب قرار گرفت که جواد کاظمیان را در اختیار نداشت. دراین بازی علی سامره همچون بازیهای اخیر تیمش در نقش گلزن ظاهر شد و تک گل الشعب را وارد دروازه الشارجه کرد. سعید الکاس نیز هر دو گل میزبان را به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه تیمهای دبی و الشباب به نتیجه تساوی 1 بر1 رضایت دادند. علی حسن احمد زننده گل دبی بود وگل الشباب نیز توسط عبدالله درویش به ثمر رسید. تساوی برابر دبی می تواند نتیجه ای مطلوب برای یاران مبعلی پس از ناکامی های اخیر در رقابتهای لیگ دسته اول امارات باشد.

در پایان بازی برگزار شده هفته دوم مسابقات فوتبال جام اتحادیه باشگاههای امارات در گروه A تیم الشارجه با شش امتیاز صدرنشین است و تیمهای دبی، الشعب و الشارجه به ترتیب دوم تا چهارم هستند.

گلزنی سامره و مجیدی در امارات