تبیان، دستیار زندگی
فراخوان سومین هفته روابط عمومی منتشر شد. این برنامه 27 اریبهشت تا 2 خردادماه 1394 برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محورهای چهارمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت اعلام شد

دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی و صنعت

فراخوان سومین هفته روابط‌ عمومی‌ منتشر شد. این برنامه ‌27 اریبهشت تا 2 خردادماه 1394 برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی، دهمین  همایش روابط عمومی الکترونیک  با عنوان "حکمرانی و روابط عمومی الکترونیک" و چهارمین کنفرانس "روابط عمومی و صنعت" به مناسبت سومین  هفته روابط عمومی  برگزار می‌شود .
بررسی جایگاه روابط عمومی الکترونیک در مسیر ارایه خدمات الکترونیک، توانمندی روابط عمومی الکترونیک در دستیابی به ثروت دیجیتال، نقش روابط عمومی الکترونیک در تحقق 11 خط عمل جامعه اطلاعاتی و بررسی کارکردهای روابط عمومی الکترونیک در ساختار اداری کشور، عنوان‌های مهم‌ترین محورهای دهمین همایش روابط عمومی الکترونیک است .
هم‌چنین "روابط عمومی، صنعت و هدایت رسانه‌ای"، "روابط عمومی، صنعت و رقابت برای حفظ بازار"، "روابط عمومی، صنعت و ارتباط سازی در فضای کسب و کار"، "روابط عمومی، صنعت و بهره‌گیری خلاقانه از شبکه‌های اجتماعی" محورهای برگزاری چهارمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت را تشکیل می‌دهند .
برگزاری مراسم رونمایی از 10 کتاب جدید در حوزه های ارتباطات و روابط‌عمومی، برگزاری نخستین نمایشگاه پوستر‌های روابط‌عمومی و بازدید فعالان روابط‌عمومی از موسسات خیریه از دیگر برنامه‌هایی است که برای برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال 1394 اعلام شده است .

تنظیم: هومن بهلولی