تبیان، دستیار زندگی
رییس فدراسیون والیبال از تلاش این فدراسیون برای برگزاری بازی های کاپ آسیایی 2016 در اردبیل خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آسیایی ها از والیبال ایران کمک خواسته‌اند


رییس فدراسیون والیبال از تلاش این فدراسیون برای برگزاری بازی های کاپ آسیایی 2016 در اردبیل خبر داد.
داورزنی

محمدرضا داورزنی در مراسم افتتاح خانه والیبال اردبیل با اشاره به اینکه پیروزی بر تیم ملی والیبال ایران اکنون برای تیم های آسیایی به یک آرزو تبدیل شده، تصریح کرد : پیشرفت های والیبال ایران نه فقط کشورهای آسیا بلکه تمام کشورهایی را که سال هاست در این رشته ورزشی سابقه درخشان دارند را به شگفتی واداشته است.
وی با بیان اینکه پیشرفت والیبال در ایران به جایی رسیده که 9 کشور آسیا خواستار دریافت کمک برای این رشته ورزشی از کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: این کشورها تماس های مکرری با فدراسیون والیبال ایران برای دریافت کمک هایی در زمینه های فنی، تجهیزات و آموزش دارند.
وی گفت: جوانان این مرز و بوم همواره ثابت کرده اند که در صورت اراده و نیز حمایت شدن می توانند در زمینه های علمی و ورزشی به موفقیت های بزرگ دست یابند.
داورزنی اضافه کرد: همه اینها از توانمندی های ملت بزرگ ایران حکایت دارد که در سایه پیروزی انقلاب اسلامی نصیب کشورمان شده است.
رییس فدراسیون والیبال همچنین گفت: پیروزی در رقابت های ورزشی چیزی نیست که بدخواهان این مرز و بوم بتوانند آن را سانسور کنند و نواخته شدن سرود پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی بین المللی نام کشورمان را در جهان پرآوازه می کند.

جوانان این مرز و بوم همواره ثابت کرده اند که در صورت اراده و نیز حمایت شدن می توانند در زمینه های علمی و ورزشی به موفقیت های بزرگ دست یابند
وی بیان کرد: هیچ یک از موفقیت های تیم ملی والیبال ایران به شکل تصادفی به دست نیامده بلکه از همان سال 2008 برنامه ای که برای این تیم تعریف و اجرا شده آینده این تیم را برای زمان کنونی و نیز سال های آینده به خوبی ترسیم کرده است.
داورزنی گفت: از اکنون تیم نوجوانان را برای المپیک 2020 آماده می کنیم و این تیم متشکل از استعدادهایی هست که هر کدام در یک خطه از کشورمان پرورش یافته اند.
او همچنین از تلاش فدراسیون والیبال برای گرفتن میزبانی بازی های کاپ آسیایی 2016 برای اردبیل خبر داد و گفت: تحقق این موضوع به ورزش والیبال این استان و نیز کشورمان کمک موثر خواهد کرد.
بخش ورزشی تبیان

منبع: ایسنا