تبیان، دستیار زندگی
لیس تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز در زمین چمن ورزشگاه کارگران تهران تمرین کرد که بازیکنان و مربیان این تیم از حضور مهاجمی جدید در تمرین متعجب شدند. به گزارش خبرنگار مهر، این بازیکن که هادی نوروزی نام دارد و روز پن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهاجم جدید در جمع سرخپوشان پرسپولیس


تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز در زمین چمن ورزشگاه کارگران تهران تمرین کرد که بازیکنان و مربیان این تیم از حضور مهاجمی جدید در تمرین متعجب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، این بازیکن که هادی نوروزی نام دارد و روز پنج شنبه هفته گذشته قراردادی دو ساله را با باشگاه پرسپولیس به امضا رسانده ، دیروز برای نخستین بار بدون هماهنگی با مصطفی دنیزلی درجمع سرخپوشان حضور یافت و کنار بازیکنان این تیم تمرین کرد. البته وی از نظر فنی برتری محسوسی نسبت به دیگر مهاجمان پرسپولیس ندارد و بعید به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس از وجود وی در ترکیب تیم بهره ببرد.

تمرین دیروز از ساعت 11 صبح در چند بخش آغاز شد. در بخش نخست بازیکنان به مدت 15 دقیقه دور زمین دویدند و پس از آن در قالب سه دسته به بازی چهار به دو مشغول شدند. انجام تمرینات بدنسازی از دیگر بخش های تمرین بود که چیزی در حدود 40 دقیقه به طول انجامید. از دیگر قسمت های تمرین می توان به شوتزنی به سمت دروازه ها و بازی فوتبال در یک نیمه زمین اشاره کرد.

بازیکنان ملی پوش و نفرات حاضر در اردوی تیم فوتبال امید ایران از غایبان تمرین بودند.مهرداد اولادی که ازآسیب دیدگی مچ پا رنج می برد پس از دقایقی دویدن به همراه الونگ الونگ در سالن وزنه ورزشگاه کارگران حضور یافت و به انجام تمرینات بدنسازی پرداخت. مدافع کامرونی پرسپولیس نیزاز ناحیه مچ پا و زانو آسیب دیده و توانایی حضور در تمرینات گروهی تیمش را ندارد.

در غیاب حمید استیلی و نورالدین مربیان پرسپولیس، کریم باقری ، مصطفی دنیزلی را در امر تمرین دادن یاری می دهد. او در زمان بازی درون تیمی نیزبه سبب غیبت علیرضا حقیقی و فرشید کریمی درون دروازه ایستاد.