تبیان، دستیار زندگی
سایت blackboard با هدف فراهم کردن آموزش برای همه، همه جا و در هر زمان تشکیل شده است. این سایت هر روزه به ملیون ها نفر کمک می کند تا راه های جدید یادگیری و چگونگی پیشبرد اهداف آموزشی قرن در دسترس شان باشد...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زهرا انصاری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

Blackboard

blackboard

سایت blackboard با هدف فراهم کردن آموزش برای همه، همه جا و در هر زمان تشکیل شده است. این سایت هر روزه به ملیون ها نفر کمک می کند تا راه های جدید یادگیری و چگونگی پیشبرد اهداف آموزشی قرن در دسترس شان باشد و تفاوتی معنی دار و پایدار در یادگیری در سراسر جهان به وجود آورند.

شعار این سایت

Engaging, efficient, agile: there’s more to learn
جذاب، کارآمد و سریع برای یادگیری بیشتر


مخاطب های این سایت تمام کسانی هستند که می خواهند از تکنولوژی، در یادگیری و آموزش استفاده کنند. اداره کنندگان مدارس، مناطق آموزشی کالج ها، دانشگاه ها، انجمن ها، سازمان های دولتی و شرکتهایی که برنامه های کاربردی نرم افزاری برای تعامل بیشتر دانش آموزان تولید می کنند، می توانند از این سایت استفاده کنند.

بخش های سایت:

دبیرستان، آموزش عالی، نهادهای دولتی، کار و کسب

اکنون توضیح مختصری از هر بخش را ارائه می دهیم:
دبیرستان
این بخش برای دانش آموزان طراحی گردیده است و شامل مدرسه Online، کتاب های الکترونیکی، آموزش هایی برای والدین و غیره است.


آموزش عالی
این بخش به یادگیرندگان کمک می کند تا در بازار در حال تحول کنونی رشد مناسب تغییرات را داشته باشند. در این بخش قسمت های یادگیری از راه دور، آموزش های جدید، سه راه مهم برای پیشرفت آموزش online، تجربه های جدید، منابع آموزشی و غیره است.


نهاد های دولتی
در این بخش آموزش هایی برای کارمندان نهاد های دولتی و مدیران آن ها مانند، اینفوگرافیک برای نقشه راه آموزش از راه دور وجود دارد


کسب و کار
در ابن بخش آموزش هایی برای کارکنان مدارس وجود دارد. این بخش شامل: چگونگی استفاده از نرم افزار Power Point برای تولید محتوی، همکاری و ارتباطات، مشاغل کوچک، اشتباهات محیط کار و غیره است.
 این سایت تا به حال جوایز جهانی زیادی برای آموزش Online و آموزش از راه دور دریافت کرده است.

blackboard

چگونگی کار و عضویت
دوره های آموزشی LMSاین سایت بصورت کارگاه های Online با استفاده از امکانات اینترنت مانند Video Conferencing، نرم افزارهای ارتباط Online و نرم افزارهای تلفن همراه انجام می پذیرد. بسیار از دوره ها رایگان هستند و برای موسسات آموزشی امکانات تخفیف هم وجود دارد. زمان بندی و تاریخ برگزاری دوره ها متفاوت است. به یادگیرندگان پس از پایان دوره مدرک رسمی داده خواهد شد.


ارائه خدمات بر اساس مناطق مختلف جهان تقسیم بندی شده اند و برای هر منطقه دفتر اداره کننده وجود دارد.

مطالب مرتبط:

سلسله مقاله های معرفی سازمان ها و سایت های بین المللی

بخش پژوهش های دانش آموزی سایت تبیان

تهیه کننده: زهرا انصاری - تنظیم: داودی