تبیان، دستیار زندگی
معرفی کتابهای: «۹۰ دقیقه ای که زندگی تان را عوض می کند»، «مهارت های ده گانه زندگی» و «ظرافت های رفتار و روابط انسانی».
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

90 دقیقه ای که زندگی تان را عوض می کند

معرفی کتابهای: «90 دقیقه ای که زندگی تان را عوض می کند»، «مهارت های ده گانه زندگی» و «ظرافت های رفتار و روابط انسانی».

فرآوری: زهره سمیعی- بخش کتاب و کتابخوانی تبیان
«۹۰ دقیقه ای که زندگی تان را عوض می کند»، «مهارت های ده گانه زندگی» و «ظرافت های رفتار و روابط انسانی».

«90 دقیقه ای که زندگی تان را عوض می کند»/ نویسنده: ال.پراکاش/ مترجم: فاطمه وفایی زاده/ ناشر: همشهری/ قیمت :115,00 تومان/ تعداد صفحه: 203/ اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1393 - دوره چاپ: 1

در این کتاب ، نود داستان کوتاه روایت شده ؛ داستان‌هایی که با ته‌مایه طنز ، تلنگری به خواننده می‌زنند و او را به فکر فرو می‌برند. داستان‌های کتاب طوری انتخاب شده که روی دیدگاه آدم‌ها تأثیر بگذارد ؛ آدم‌هایی که شاید گاهی فکر کنند دیگر انگیزه‌ای برای ادامه مسیر زندگی ندارند ، روایت‌های کتاب اغلب از فرهنگ هندوستان است ؛ اما از مثل‌ها و روایت‌های کشورهای دیگر هم استفاده شده است.

«مهارت های ده گانه زندگی»/ نویسنده: نسرین گل محمدی/ ناشر: نسل نواندیش/ قیمت :99,00 تومان/ تعداد صفحه: 200/ اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1393 - دوره چاپ: 1

خودآگاهی ، همدلی ، ارتباط موثر ، روابط بین فردی ، تصمیم گیری ، حل مساله ، تفکر خلاق ، تفکر انتقادی ، توانایی حل مساله ، توانایی مقابله با استرس ، و ... از اجزای مهارت های زندگی می باشند که در این کتاب درباره هرکدام بحث شده است.

«ظرافت های رفتار و روابط انسانی»/ نویسنده: حسین عبداللهی/ ناشر: سایه سخن/ قیمت :120,00 تومان/ تعداد صفحه: 296/ اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1393 - دوره چاپ: 1

انسان همواره از دیرباز به اهمیت روابط انسانی پی برده است. برقراری روابط آنقدر مهم و سرنوشت ساز است که موفقیت هر انسانی را باید از روی نوع رابطه ی او با دیگران ارزیابی کرد.

برقراری رابطه در مدیریت و سازمان از اهمیت بیشتری برخوردار است . موفقیت یک مدیر بستگی به کار او با سایر افراد دارد و کار افراد منوط به برقراری رابطه ی مناسب با آنهاست.

مدیریت یعنی کار کردن با انسان ها میان انسان ها و برای انسان ها ست . در این مفهوم هر مدیری با همکاری افراد دیگر کار می کند و بدون وجود آنها موفقیت او امکان پذیر نیست. مدیر باید به عنوان عضو گروه مورد پذیرش دیگران باشد و او را متعلق به خود بدانند. بالاخره نتایج کار وفعالیت های مدیر باید به همکاران و همشهریان او به عنوان انسان برگردد.در حقیقت بدون وجود انسان معنی ندارد و مهمترین جنبه کار با انسان ها برقراری روابط انسانی با آنهاست.


منبع:
آی کتاب