تبیان، دستیار زندگی
كره به ایران نمی‌آید كه ببازد مهاجم لژیونر تیم ملی فوتبال ایران گفت: پس از دیدار یكشنبه‌ی آینده برابر اشتوتگارت برای دیدار برابر كره‌ی جنوبی به تهران سفر خواهم كرد. وحید هاشمیان در گفت‌وگویی اظهار كرد: یكشنبه‌ی آینده در خانه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هاشمیان:پس از بازی با اشتوتگارت به تهران می‌آیم

كره به ایران نمی‌آید كه ببازد

مهاجم لژیونر تیم ملی فوتبال ایران گفت: پس از دیدار یكشنبه‌ی آینده برابر اشتوتگارت برای دیدار برابر كره‌ی جنوبی به تهران سفر خواهم كرد.

وحید هاشمیان در گفت‌وگویی اظهار كرد: یكشنبه‌ی آینده در خانه با اشتوتگارت بازی داریم. با قلعه‌نویی صحبت كرده‌ام, قرار است كه پس از این بازی، خودم را برای همراهی تیم ملی در دیدار برابر كره‌ی جنوبی به تهران برسانم.

وی درباره‌ی دیدار برابر كره‌ی جنوبی گفت: بازی قابل پیش‌بینی نیست. كره‌ی جنوبی، هیچ گاه تیم ضعیفی نبوده است. نباید این گونه فكر كنیم كه كره به تهران به می‌آید تا به ما ببازد و به كشورش بازگردد. بلكه صعود به عنوان تیم اول برای آنها هم اهمیت دارد.

وی درباره‌ی شكست خانگی هانوفر برابر بوخوم گفت: پیش از بازی می‌خواستیم كه با برد برابر بوخوم, خودمان را از انتهای جدول جدا كنیم؛ اما, بر خلاف پیش‌بینی‌ها بوخوم بسیار خوب بازی كرد و ما را شكست داد.

هاشمیان ادامه داد: نمی‌توان گفت كه در این بازی بدشانس بودیم, بلكه بد بازی كردیم و ما سزاوار شكست بودیم. باید برای ادامه‌ی لیگ باید فكری اساسی برای تیم كنیم.

هاشمیان به آینده امیدوار است، نورنبرگ سال گذشته می‌تواند الگویی مناسب برای هانوفر امسال باشد:« هیچ چیز مشخص نیست. سال گذشته, نورنبرگ انتهای جدول بود؛ اما, در نیم فصل دوم توانست خودش را به مكان هشتم برساند. امیدوارم كه ما هم در ادامه همین روند را در پیش بگیریم. تمام تلاش‌مان را می‌كنیم كه بازی‌های بهتری را انجام بدهیم و نتایج خوبی را كسب كنیم.

وی افزود:« دیدار سختی را پیش رو داریم. این هفته باید در آلیانس آره‌نا به مصاف بایرن مونیخ برویم و هفته‌ی بعد باید رو در روی اشتوتگارت قرار بگیریم. امیدوارم كه بتوانیم از این دو بازی امتیازهای خوبی را كسب كنیم.»

وحید هاشمیان از آینده و آرزوهایش مى گوید

گزارش تصویری وحید هاشمیان در تبیان