تبیان، دستیار زندگی
اسماعیل ایزددوست از سرمایه داران مقیم خارج از ایران ظاهرا اولین کسی است که خواهان خرید باشگاه پرسپولیس شده و از امکانات باشگاه هم دیدن کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیوگرافی اولین خریدار پرسپولیس


اسماعیل ایزددوست از سرمایه‌داران مقیم خارج از ایران ظاهرا اولین کسی است که خواهان خرید باشگاه پرسپولیس شده و از امکانات باشگاه هم دیدن کرده است.

ایزددوست ، باشگاه پرسپولیس

صبح یک‌شنبه 21 دی اسماعیل ایزددوست، از سرمایه‌داران مقیم خارج از کشور به همراه چند تن از همراهان خود با حضور در مجموعه ورزشی «درفشی فر» از امکانات باشگاه فرهنگی – ورزشی پرسپولیس دیدن کرد.

ایزددوست که مورد استقبال مسوولان این مجموعه قرار گرفته بود، ابتدا از سالن‌های کنفرانس و آکادمی این باشگاه دیدن کرد و سپس با حضور در رختکن این مجموعه با مدیریت درفشی فر گفت و گو کرد و درباره آخرین وضعیت این مجموعه کسب اطلاع کرد.

وی که از مشاهده امکانات درفشی فر تعجب کرده بود، گفت: فکر می‌کردم امکانات باشگاهی همچون پرسپولیس که محبوب‌ترین تیم آسیا است فراتر از این‌ها باشد اما متاسفانه این امکانات در حد تیم‌های معمولی اروپا هم نیست.

حضور ایزددوست در مجموعه ورزشی درفشی فر بعد از بازدید از امکانات و فضای این مجموعه پایان یافت و وی برای ملاقات با طاهری راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شد.

ایزددوست که مورد استقبال مسوولان این مجموعه قرار گرفته بود، ابتدا از سالن‌های کنفرانس و آکادمی این باشگاه دیدن کرد و سپس با حضور در رختکن این مجموعه با مدیریت درفشی فر گفت و گو کرد و درباره آخرین وضعیت این مجموعه کسب اطلاع کرد

گفته می‌شود که اسماعیل ایزددوست در انتخاباتی که منجر به پیروزی سیدمحمد خاتمی شد، ریاست ستاد وی در شهر میانه را بر عهده داشته است. او سرمایه دار ایرانی ساکن ترکیه است.

این متمول ایرانی، که مدت 10 سال در ترکیه حضور داشته و مدیر یکی از شبکه های معروف ماهواره ای بوده است.

اسماعیل ایزددوست درباره حضورش در مجموعه ورزشی «درفشی فر» و این که چرا خواهان خرید باشگاه پرسپولیس است، اظهارکرد: من از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و با وجود این که پدرم با این مساله مخالف بود در منطقه یافت آباد همیشه به دنبال توپ بودم و بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کرد. الان بعد از چند سال به ایران آمده‌ام و می خواهم به کشورم خدمت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای کسب شهرت می‌خواهد پرسپولیس را بخرد؟ بیان کرد: به هیچ وجه نمی‌خواهم از طریق باشگاه پرسپولیس بزرگ شوم. من همیشه به دنبال جذب جوانان و مبارزه با اعتیاد بوده‌ام و آرزویم سلامتی جوانان کشورم است. از طرفی دیگر کمک به باشگاه پرسپولیس فقط از یک راه انجام نمی‌شود، پرسپولیس در قلب من است و اعتقاد دارم که هیچ کسی نمی‌تواند صاحب آن باشد، چرا که این باشگاه تاریخ بزرگی دارد و نسل‌های زیادی از ایرانیان با آن زندگی کرده‌اند. به این ترتیب کمک به پرسپولیس می‌تواند از جارو کردن درب باشگاه شروع شود تا در نهایت به مسائل مالی منجر شود. هدف من کمک به پرسپولیس است و تابع دستورات بزرگان در این زمینه هستم.

ایزددوست با انتقاد از وضعیت امکانات باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: امکانات باشگاه پرسپولیس زیر صفر است و این مساله جای گریه کردن دارد، چرا که این امکانات در حد تیمی که در تمام دنیا طرفدار دارد نیست، بسیاری از تیم‌های دسته دو و دسته سه اروپا امکاناتشان بهتر از پرسپولیس است و از دیدن این وضعیت واقعا ناراحتم. خوب است که سرمایه داران وفادار به جمهوری اسلامی ایران که حامی فرهنگ این کشور هستند به این باشگاه کمک کنند.

اسماعیل ایزددوست

او در پاسخ به این سوال که چرا این سرمایه داران به استقلال و پرسپولیس کمکی نمی‌کنند؟ عنوان کرد: تنها چیزی که این سرمایه‌داران را از خرید یا کمک به این باشگاه دور می‌کند ترس از هیاهوست. به نظرم آقای خادم باید با تامل بیشتری کار را دنبال کند و این رقم 290 میلیاردی برای پرسپولیس واقعا کم است، چون در تمام دنیا طرفدار دارد. من از رسانه‌ها هم می‌خواهم بی تعصب به این ماجرا نگاه کنند تا وقتی مشکلات استقلال و پرسپولیس حل نشود، کری خواندن عجیب است و نباید به آن توجه کرد.

بخش ورزشی تبیان


منبع : ایسنا