تبیان، دستیار زندگی
كاظمیان به پرسپولیس بازمى گردد به نظر مى رسد از همین حالا و با گذشت نزدیك به نیمى از مدت قرارداد جواد كاظمیان با تیم الشعب امارات، مسؤولان باشگاه عربى به دنبال تمدید قرارداد با ستاره ایرانى خود هستند و دوست دارند مدت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهاجم قرمزها تمدید نمى كند

كاظمیان به پرسپولیس بازمى گردد


به نظر مى رسد از همین حالا و با گذشت نزدیك به نیمى از مدت قرارداد جواد كاظمیان با تیم الشعب امارات، مسؤولان باشگاه عربى به دنبال تمدید قرارداد با ستاره ایرانى خود هستند و دوست دارند مدتى دیگر نیز وى را در تیم شان نگه دارند. جواد كاظمیان حدود 3 ماه  پیش براى مدت 6 ماه  با مبلغى حدود 450 هزار دلار طى یك انتقال عجیب و ناخواسته راهى الشعب امارات شد و تا اینجاى كار هم با درخشش او و سامره این تیم در رده سوم لیگ امارات ایستاده است.

اما شنیده مى شود پیشنهاد الشعبى ها به كاظمیان با پاسخ منفى مواجه شده و او دوست ندارد در این تیم به فوتبالش ادامه دهد. در واقع انتقال كاظمیان كه خیلى سریع و ناگهانى انجام شد به دنبال برخورد او با آرى هان و لجبازى هاى دو طرف پس از این جریان به وقوع پیوست و با جدایى مربى هلندى از پرسپولیس مى شد حدس زد مسیر بازگشت شماره 9 به  جمع قرمزها هموار شده است.

حتى در این بین و در آغاز فصل تلاش هایى از سوى انصارى فرد براى بازگشت ستاره خود صورت گرفت اما كار از كار گذشته بود و على رغم میل باطنى كاظمیان به بازگشت، این امر میسر نشد.

نظر مثبت دنیزلى روى كاظمیان هم مى تواند بازگشت این بازیكن به جمع یاران سابق خود را قریب الوقوع جلوه دهد. سرمربى تركیه اى پرسپولیس اعتقاد ویژه اى به جواد دارد و بارها در صحبت هایش گفته كه او را براى تقویت تیم اش مى خواهد.

از خصایل و اخلاق كاظمیان هم همه خبر دارند و بیشتر فوتبالدوستان مى دانند كه او چقدر دلبسته پرسپولیس است. به نظر مى رسد جدایى جواد از پرسپولیس با توجه به اعتقاد دنیزلى و علاقه او به بازگشت به همان مدت قبلى یعنی 6 ماه  محدود شود و با پایان مهلت قرارداد او بار دیگر كاظمیان شماره 9 قرمزها را بر تن كند.

با وجود پایان قرارداد كاظمیان در بهمن ماه هواداران قرمزها مى توانند به این موضوع دلخوش باشند كه در همین لیگ ششم بار دیگر بازیهاى بهترین گلزن فصل گذشته خود را با لباس پرسپولیس ببینند.