تبیان، دستیار زندگی
نم کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: به هیچ وجه به تیم ملی فکر نمی کنم و تنها بازیهای این تیم را پیگیری می کنم و برای ملی پوشان آرزوی موفقیت دارم. علی دایی با بیان این مطلب افزود: به هیچ عنوان موافق نیستم برای من...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی دایی : دیگر به تیم ملی فکر نمی کنم


کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: به هیچ وجه به تیم ملی فکر نمی کنم و تنها بازیهای این تیم را پیگیری می کنم و برای ملی پوشان آرزوی موفقیت دارم.

علی دایی با بیان این مطلب افزود: به هیچ عنوان موافق نیستم برای من بازی خداحافظی از تیم ملی برگزار شود. همانطور که بدون بازی خاصی به تیم ملی دعوت شدم ، بدون بازی خداحافظی نیز از تیم ملی می روم. معتقدم که ذات فوتبال این است که یک روز می آیی و یک روز هم باید بروی. مطرح کردن این مسائل تنها جنبه شعاری دارد.

مهاجم تیم فوتبال سایپا که دریک گفتگوی رادیویی شرکت کرده بود ادامه داد: امروز افرادی که برای ورزش مملکت زحمت کشیده اند به شکل بسیار بدی کنار گذاشته شده اند و با این شرایط می خواهند برای من و امثال من بازی خداحافظی برگزار کنند.آنها که چنین مسائلی را مطرح می کنند در واقع می خواهند خودشان را مطرح کنند، نه تجلیل ازعلی دایی!

وی درخصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به نظر من ساختار کنونی تیم ملی نسبت به زمان برانکو تغییر نکرده است. چند بازیکنی که به تیم ملی اضافه شده اند نیز افرادی هستند که پیش از این به اردو دعوت شده و در نهایت خط می خوردند. تیم ملی همان تیم جام جهانی است و تنها من و یحیی گل محمدی جز بازیکنان نیستیم.

دایی در پاسخ به این سئوال که "آیا مشکل تیم ملی علی دایی یا یحیی گل محمدی بودند؟" گفت: بودن یا نبودن افراد چندان مهم نیست. به هیچ وجه به چنین مسائلی نباید فکر کرد. هدف همه تنها باید کمک به تیم ملی باشد. اما متاسفانه باید بگویم که بسیاری از افراد فقط شعار می دهند و منتظر بروز اتفاقاتی هستند که نفراتی که قبل از آنها مشغول به کار بودند را بکوبند. این افراد دنبال موفقیت تیم ملی نبوده و بلکه در پی دامن زدن به حواشی هستند.

کاپیتان اسبق تیم ملی اذعان داشت: من از مسئولان خواهش می کنم به دنبال طرح مسائل شخصی نباشند و از تیم ملی حمایت کنند. تیم ملی ملک شخصی فرد خاصی نیست. همانطور که عنوان کردم یک روز من در تیم ملی بودم اما امروز در این تیم نیستم و خدا را شکر می کنم که جایی در تیم ملی ندارم. چون در زندگی خصوصی آرامش بیشتری دارم.

وی در ادامه این گفتگوی رادیویی خود با اشاره به حواشی تیم ملی در جام جهانی 2006 آلمان گفت: پیش از جام جهانی بعضی افراد مشکلاتی را برای تیم ملی به وجود آوردند. به سبب اختلافاتی که بین سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال وجود داشت مسئولان ورزش مصاحبه هایی انجام داده و صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی را حتمی عنوان می کردند. همین مسئله توقعات مردم از تیم ملی بالا برد و مشکلات بسیاری را به وجود آورد. من می خواهم از این آقایان سئوال کنم بر چه اساسی و با کدام کارکارشناسی به این نتیجه رسیدید که تیم ملی در جام جهانی برابر مکزیک و پرتغال به پیروزی می رسد؟

سرمربی - بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص شرایط این تیم گفت: تیم ما در فصل جاری برای قهرمانی بسته شده است. مسئولان باشگاه از ابتدا با استخدام مربی نامداری چون ورنر لورانت درصدد کسب این مهم بودند. با شروع مسابقات تیم ما در نتیجه گیری موفق عمل کرد و خوشبختانه توانستیم همین روند را با رفتن لورانت نیز ادامه دهیم. در حال حاضر بازیکنان با انگیزه ای بالا تمرین کرده و در مسابقات حضور می یابند. با این شرایط تداوم صدرنشینی دور از دسترس نیست.

دایی در خصوص اعتراض فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: با استعفای دکتر دادکان مشکلی از فوتبال کشورمان حل نمی شود.طبق نظر فدراسیون جهانی فوتبال، دولتها نباید در فوتبال دخالت کنند و بنابراین مشکل به وجود آمده برای فوتبال ما تنها درحالی حل می شود که خواسته فیفا در فدراسیون کشورمان لحاظ شود.

وی در پاسخ به اینکه " آیا به مربیگری در تیم ملی فکر می کنید؟" گفت: درحال حاضراصلا، اما درآینده ممکن است.