تبیان، دستیار زندگی
به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ دومین حراج آثار هنرهای تجسمی رعد با همکاری شرکت سینه ره و مشارکت هنرمندان برجسته کشور به نفع فعالیت های آموزشی و توانبخشی توان یابان از 26 دی ماه در گالری و سالن همایش این خیریه اجرا خواهد شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین حراج آثار هنرهای تجسمی در مجتمع رعد

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ دومین حراج آثار هنرهای تجسمی رعد با همکاری شرکت سینه ‌ره و مشارکت هنرمندان برجسته کشور به نفع فعالیت ‌های آموزشی و توانبخشی توان ‌یابان از26 دی ماه در گالری و سالن همایش این خیریه اجرا خواهد شد.

در این حراج 75 اثر تجسمی در قالب تابلوهای نقاشی، مجسمه، عکس و خط نقاشی از هنرمندان سرشناس از جمله: شهریار احمدی، فریدون آو، پرویز تناولی، نصرالله افجه ‌ای، محسن احمد وند، علیرضا آستانه، تاها بهبهانی، مهرداد محب علی، صادق تبریزی، شهره مهران، رزیتا شرف جهان به حراج گذاشته خواهند شد.

بر پایه این گزارش آثار هنری قابل عرضه در این حراج ابتدا به مدت یک هفته از 26 دی ماه 3 تا بهمن ماه 1393 از ساعت 16 تا 21 در بخش نمایشگاهی در معرض دید علاقه ‌مندان به آثار هنری قرار خواهد گرفت تا علاوه بر بازدید از نمایشگاه فرصتی برای شناخت بیشتر هنرمندان و مالکان آثار فراهم شود، سپس آثار به نمایش درآمده در روز جمعه 3 بهمن در سالن همایش رعد به فروش خواهد رسید و استقبال پرشور شهروندان هنردوست و نیکوکار در نخستین حراج که موجب موفقیت آن برنامه شد این امیدواری به وجود آورده که دومین حراج آثار هنری رعد با کیفیت و موفقیت بیشتر برگزار شود.

شایان ذکر است علاقه ‌مندان می ‌توانند برای رویت آثار به پایگاه اینترنتی حراج خیریه رعد به نشانی: www.raadauction.com مراجعه نموده و برای ثبت نام شرکت در حراج با شماره 88371100 تماس حاصل فرمایند.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در شهرك غرب فاز 2 خیابان هرمزان خیابان پیروزان جنوبی شماره 74 واقع شده است.

مرکز یادگیری سایت تبیان

تنظیم: یگانه داودی