تبیان، دستیار زندگی
وبلاگ ستون دین با موضوع نماز به عنوان برترین وبلاگ ماه آذر سامانه وبلاگ تبیان معرفی شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستون دین؛ تبلیغ نماز در فضای مجازی

وبلاگ ستون دین

وبلاگ ستون دین با موضوع نماز به عنوان برترین وبلاگ ماه آذر سامانه وبلاگ تبیان معرفی شده است.

به گزارش روابط عمومی، وبلاگ مذهبی «ستون دین» از وبلاگ‌هایی بوده که در سامانه وبلاگ تبیان به ثبت رسیده است و در ماه آذر به عنوان برترین وبلاگ تبیان معرفی شده است.

امکان دریافت نرم‌افزار، آخرین اخبار قرآن و فضای مجازی، مقالات از جمله بخش‌های این وبلاگ مذهبی به شمار می‌رود.

از موضوعات این وبلاگ می‌توان به نکته‌های نماز، مقالات، احادیث، نماز در آیات و روایات، داستان‌های نماز، آثار و برکات نماز، مسجد و مساجد، اسرار و چرایی نماز، اشعار نماز، گالری تصاویر، آداب نماز، احکام نماز، فنون دعوت به نماز، شهدا و نماز، نماز پیامبران و امامان، احکام نماز، آثار و برکات نماز، گالری تصاویر، نماز فرزانگان، داستان‌های نماز، نماز شب، مقدمات نماز، نماز در آیات و روایات اشاره کرد.

همچنین مطالب جالب با موضوع نماز، شیوه‌های رونق دادن بیشتر به نمازهای جمعه و جماعت، نماز در کلام بزرگان، آسیب‌شناسی وضعیت نماز در جامعه، بیاناتی از رهبر معظم انقلاب پیرامون نماز، نماز جبهه‌ها، نماز پیامبران و امامان، نکته‌های نماز، اخبار و اطلاعات، ضرب‌المثل‌های نماز، تواشیح، قالب وبلاگ نماز،نمازهای مستحبی، کتابخانه نماز، نماز و بیداری اسلامی، نماز صبح، اسرار و چرایی نماز، آموزش قرائت صحیح نماز، نماز در کلام بزرگان، نماز در اسارت و راه‌کارهای فراگیر شدن نماز از دیگر موضوعات این وبلاگ‌ به شمار می‌رود.

در بخشی از این وبلاگ آمده است: نماز، راه انسان شدن، کمال یافتن، بندگی کردن، مسلمان زیستن، خدا را بر خود سرپرست و حاکم دانستن و خدا را خالصانه پرستیدن است. نماز، انس ما با پروردگار ماست، آن را سست نگیریم. نماز، سخن گفتن «بنده» با «خالق» است، آن را دوست بداریم. نماز، غذای روح ماست، فراموشش نکنیم. حضور قلب و توجه، روح و جان نماز ماست. در نماز، خدا را به یاد داشته باشیم. نماز، بازدارنده از فحشا و منکر است، بیشتر از آن بهره بجوییم. نماز، برترین عبادت، مهم‌ترین فریضه و عاشقانه‌ترین نیایش و پرستش یک انسان با معبود خویش است، آن را یکی از اساسی‌ترین «کار»های خود بدانیم. بدون نماز، روح خسته می‌شود، امیدها سست می‌گردد و دل و جان انسـان، بی‌‌نشاط و فرسوده می‌شود.

کاربران برای مشاهده وبلاگ ستون دین می‌توانند به نشانی www.sotunedin.tebyan.net مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی