تبیان، دستیار زندگی
کان مسئولان باشگاه پیکان بمنظور تقویت تیم فوتبال این باشگاه درصدد جذب دروازه بان پرسپولیس و مهاجم ملی پوش تیم ملی عراق هستند. به گزارش خبرنگارمهر، بدنبال نتایج ضعیف تیم فوتبال پیکان درهفته های اخیر مسئولان این باشگاه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دروازه بان پرسپولیس در پیکان


مسئولان باشگاه پیکان بمنظور تقویت تیم فوتبال این باشگاه درصدد جذب دروازه بان پرسپولیس و مهاجم ملی پوش تیم ملی عراق هستند.

به گزارش خبرنگارمهر، بدنبال نتایج ضعیف تیم فوتبال پیکان درهفته های اخیر مسئولان این باشگاه برای رفع نقاط ضعف تیم خود درپی جذب یک دروازه بان و یک مهاجم جدید هستند.

برهمین اساس مسئولان پیکان طی مذاکراتی علاقمندی خود را برای جذب محمد محمدی دروازه بان نیمکت نشین پرسپولیس اعلام کردند و گویا درمذاکرات انجام شده بین محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس و ابراهیم ثنایی سرپرست باشگاه پیکان طرفین به توافقات لازم در این زمینه دست یافته اند و به احتمال زیاد این انتقال ظرف روزهای آینده نهایی خواهد شد .

مسئولان پیکان پیش از جذب محمدی ، علاقمند به بازگشت مهدی واعظی به تیم پیکان بودند که این پیشنهاد با مخالفت مسئولان و کادر فنی پرسپولیس روبرو شد.

تیم فوتبال پیکان همچنین به منظور برطرف کردن مشکل گلزنی خود مذاکراتی را با مهاجم تیم ملی عراق و بهترین گلزن لیگ این کشور انجام داده و پس از ارسال بیوگرافی و فیلم بازیهای این بازیکن به تهران و تایید کادر فنی پیکان ، مذاکرات نهایی در این زمینه انجام شود .

تیم فوتبال پیکان در پایان هفته هشتم رقابتهای لیگ برتربا دو برد ،یک تساوی ، پنج شکست و کسب 7 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد .